*Enes ve Eray sevişirken*
Kohi sinirle,evin çatısından sevişen ikiliye tıslıyordu.Kırmızı pakize ne yapmış, ne etmiş Enes'i kendisine almayı başarmıştı ama o ne yapacağını biliyordu, gidip ikisini ayıracaktı.Hızla ayağa kalktı ki bir miyavlama sesi, kendisini durdurdu.
"Rahat bırak çocukları."Pofuduk Pantolon yanına gelerek oturdu ve patisini Kohi'nin beline koydu."Rahat mı bırakayım?Dalga mı geçiyorsun be!?"Diye tısladı Kohi.
"Ben bile Talha ve Furkan'a karışmıyorum-ki ne zamandır onlarla beraberim.Bırakta, Enes ve Eray yılların acısını çıkarsın."Diyerek kıs kıs güldü.
Kohi sinirle başını çevirdi.
Sanırım bu 'Tamam.' Demekti.
.
Enes, sırtı kendisine dönük bir şekilde uyuyan Eray'ın omuzlarına minik öpücükler konduruyordu.Dün gece seviştikten sonra banyo yapmışlardı.
Eray yorgun olduğu için yatağa kendisini atar atmaz, çıplak bir şekilde uyuyakalmıştı.Eray minik mırıltılar ile gözlerini açarken omzuna konan öpücüklerle gülümsedi."Günaydın.." Diye fısıldadı Enes."Günüm hiç bu kadar aydın olmamıştı."Diyerek karşılık verdi Eray.
"Günaydın."Diye iki ses daha eklenirken yüzlerindeki gülümseme yerini,endişeye bıraktı.Enes yavaşça arkasına baktığında annesini ve Eray'ın annesini gördü.
İki kadında aşırı ciddi bir şekilde kendilerine bakarken, Eray başını kaldırarak "Göründüğü gibi değil açıklayabilirim."Dedi.
Annesi tek kaşını kaldırarak "Açıkla." Diyince,Eray biraz durdukladı"Her şey gördüğün gibi."Diyince aynı anda annesiyle kahkaha attılar.
"Sonunda be!"Kadın kırmızı saçlarını savurarak dans ederken, Eray'da gülüyordu.
Enes ve annesi şok olmuş bir halde bakarken, Didem annede gülmeye başladı.Enes annesinin gülmesi ile rahatlamış bir şekilde derin bir nefes verdi.
Rejan anneleri "Biz kahvaltıyı hazırlayalım,sizde toparlanın."
Diyerek Didem annelerinin koluna girdi ve odadan çıkarttı.İkisini yine başbaşa kalırken, birbirilerine bakıp gülümsediler."Şanslıyız."
Hemde çok şanslıydılar..
.
Kahvaltıdan sonra anneler içeride otururken bizimkiler Eray'ın odasında, Enes'in zoruyla ders çalışıyorlardı."Ulan!Tatilde ders çalışılmaz ama!"Diye söylendi Eray.
Enes başıyla kalın test kitabını göstererek "Çöz."Dedi.Eray oflayarak soruyu çözmeye devam etti.
Enes siyah dipleri gelmiş,uçları kırmızı saçlara baktı."Saçların çok uzadı."Diye mırıldanarak,Eray'ın gözlerine giren saçları eliyle düzeltti."Tatil sonunda keseceğim.
Dipleri geldi zaten, tekrar kırmızıya boyayacağım."Dedi Eray gülümseyerek.Enes çocuğun yüzünü avuçlarının içine alarak alnına,burnuna,dudaklarına öpücükler kondurmaya başladı."Ne oluyor ayoool?Bugün beni bir sevesin var."Eray, dudaklarına konan öpücükle kıkırdadı.
"Seni,kendimi bildim bileli seviyorum bebeğim."Eray'ın eli ayağı aldığı iltifatla birbirine dolanırken"Hoop!" Dedi.Enes kaşlarını çatarak geriye çekilirken, cümlelerine devam etti.
"Ben senin bebeğin değilim..Beni sen doğurmadın."Enes tamamiyle geri çekilerek,ellerini kızarmış yanaklardan çekti."Çözmeye devam et."
"Hoop!Yok öyle çözmeye devam et falan.Beni azdırdıktan sonra ortada ne matematik,ne edebiyat kalır.Hadi sevişelim!"Diyerek olayı toplarlamaya çalıştı Eray.
"Dün dağıttım zaten, güzel götünü.
Çöz"Diyerek arkasına yaslandı."Tamam işte bu seferde ben senin götünü dağıta-"Cümlesi Enes'in ters bakışları ile kesilirken teste geri döndü.
Bilmeyenler için Pofuduk Pantolon,Talha ve Furkan'ın kedileri Lâyetezelzel kitabımdan 👉🏻👈🏻
SİZLERİ SEVİYORUM MANTAR AROMALI DONDURMALARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...