Işıl sabah gözlerini açarken Kağan'ın salonunda olduğunu fark etti.
Başının altında rahat bir yastık üzerindede kalın bir battaniye vardı.
Kağan mutfaktan çıkıp içeri girdiğinde uyanan kadına gülümsedi.
"Günaydın Işıl kahvaltı hazırladım gel hadi." Işıl kendine denileni yapıp kapalı gözlerle mutfağa girdi ve sandalyeye oturdu.
"Çay mı içersin portakal suyu mu?"
Işıl fark etmez diyerek omuz silktiginde Kağan gözlerini açması için kızı uyardı.
Işıl esneyip dururken Kağan istemeden güldü.
"Dün benim yerime sen mi ameliyata girdin acaba? Yüzünden uyku akıyor."
"Ne yapayım uykum var."
Kahvaltı öyle böyle bittiğinde Işıl evine gidip ilk defa ne giydiğinde dikkat etmeden hazırlanıp evden çıktı.
____
Arabaya bindiklerinde Işıl üşüdüğü için hafif aralık camı kapattı.
"Hasta gibi görünüyorsun Işıl. Iyi misin?"
Işıl belli belirsiz baş sallarken Kağan elini kızın anlına götürdü.
"Ateşin yok ama. Kendine dikkat et." Işıl baş sallayıp gözlerini kapattığında tekrar uykusuna devam etti.
____
"Işıl geldik." Işıl Kağan'ın sözüyle arabasının kapısını açarken arka koltukta ne zamandır oturduğunu bilmediği Aysun hızla kapısını açıp arabadan indi.
"Müdür dün beni çağırdı önden gidiyorum." Adam iki kadını yanlız bırakırken Aysun, Işıl'a ilerledi.
"Öne oturmamam için uyuma numarası yapıyordun değil mi?"
"Ne alakası var Aysun Hanım?"
"Daha öncede baygın taklidi yapmamış mıydın?"
"Her neyse Aysun Hanım gidip Kağan Beyin kahvesini hazırlamalıyım. Dün gece benimle film izlediği için uykusuz kaldı."
Işıl bir zafer edasıyla hastaneye girerken Aysun sinirle topuğunu yere vurdu.
___
Kağan içeri girdiğinde Işıl ona kahvesini uzattı. Kağan pekte mutlu olmayan bir ifadeyle kahveyi aldı.
Teşekkür bile etmemesi Işıl'ın gözünden kaçmamıştı.
"Bir sorun mu var Kağan Bey?"
"Hastanede saç baş kavga etmekte ne demek Işıl?"
"O mesele. Müdür sizi o yüzden mi çağırdı? Ben haklıydım hemşire kız hakkımda ileri geri konuştu."
Ne olursa olsun burası hastane."
"Peki Kağan Bey dikkatli olurum."
Kağan kızı onaylayıp hastaları içeri almasını işaret etti.
______
Öğle yemeğinde Işıl karşı masada oturan Kağan ve Aysun'a kötü bakışlar atarken onu uyaran Cemre olmuştu.
"Gözlerin küfrediyor Işıl insanlara böyle bakma."
"Afedersin dalmışım."
Işıl masadan kalktığında Cemre şaşkınca Işıl'a bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELVEDA SOSYETE!
Romance1997 "Hadi Işıl seç birini." Onlarca misafir bir yaşındaki güzel bebeğe bakarken bu tatlı bebekse masanın üzerindeki nesneleri tanımak için uğraş veriyordu. Annesine göre bu tatlı kız tabikide steteskopu seçecekti. Ilerde başarılı bir doktor olup a...