Bucuresti , orasul care iti da sansa sa ai o noua viata.
Buna , numele meu este Roxana , am 20 de ani si imi place foarte mult sa dansez. Locuiesc in Bucuresti de 8 ani si stau alaturi de mama mea intr-o garsoniera. Tatal meu a decedat in urma cu 5 ani . Dupa cum v-am spus ador dansul , dar mama nu ma sustine in tot ceea ce fac .
Luni , o noua zi , un nou inceput. Ma trezesc si ma imbrac grabita . Astazi este sansa mea de a-mi demonstra ca pot sa ma descurs si singura . Trebuia sa dau un interviu la o firma de agentie imobiliara. Ma imbrac cu o fusta neagra si cu o camasa . Ma dau cu rujul meu aprins si ies optimista din casa. Chem un taxi si ma indrept catre biroul unde trebuia sa dau interviu.
Totul a fost foarte prost …. In ziua de astazi trebuie sa stii doua limbi straine .. ce sa zis.
Plec din birou dezamagita de mine si ma indrept catre cel mai apropiat parc . Trecand zaresc un anunt “ Angajam animatoare , pentru relatii intrati in club” . Daca mama afla ce aveam de gand sa fac clar nu ma mai considera fiica ei. Hotarata am intrat in club si am dat de un tip.Era superb , 1,90 ochi caprui si bine facut.
-Buna , am venit si eu pentru postul de animatoare!
-Buna , ai mai dansat pana acum?
-Da, de 6 ani merg la cursuri , dar in ultimul nu am mai avut posibilitatea si m-am lasat.
-Pai … ce sa zic , trebuie sa dai o proba . Diseara la ora 17:00 poti veni ?
-Da , desigur.
-Cand intri spui ca Silviu ti-a zis sa vii.
-Ok ,multumesc mult si va promit ca nu o sa va dezamagesc !