Baliček prišiel v úpne obyčajnom poštovom vreci z nepremokavej a pevnej plastickej látky.bol štvorcový a hrubý asi ako palec.Papier,v ktorom bol zabaleny ,už rozhodne nebol čistý.Po tej dlhej ceste si odniesol zopár tmavych odtlackou prstov,malý mastný fľak s dve sive šmuhy.napriek tomu nebol baliček navonok nijako zvlaštny a medzi malými a veľkými obalkami všetkych možných farieb vôbec nevzbudzoval pozornosť.Meno a adresa odosielatela síce chýbali,ale podľa známok a poštovej pečiatky sa dalo zistiť,odkiaľ bol odoslany:Los Angles/USAS,pred tromi dňami.Adresovany bol jednemu dievčatu bývajúcemu na Nickel Lane čislo 27 na ostrove St.Jeremy.Ostrov St.Jerremy sa nachádza takmer sto kilometrov južne od pobrežia Anglicka a s pevninou ho spájala trajektová lod MARYOLA.Meno dostala po mladej dievčine,ktorá udajne žila na ostrove pred vyše 1000 rokmi a dodnes ju uctievaju ako veľkú hrdinku.Každe dieťa z ostrova počulo príbeh o jej odvážnom čine,sôr než sa naučilo poriadne chodiť a potom ešte minimálne dvakrát v škole.Súčasťou každoročného školského vyletu bol aj výstup na útes,pod ktorým zo speneného mora vyčnievali ostre skaliská.Mnohým sa zakrútila hlava už len pri kradnmom pohľade do tej rozbúrenej hlbiny.Podľa legendy sa vraj v tých davnych časoch na horizonte objavili člny Vikingou a zamierili priamo k ostrovu.
Tak prvá časť je na svete dufam že sa vám páčila