"Eray!Gel buraya."Enes sinirle,kumsalda bir çocuğun elindeki şişme simiti çekiştiren Eray'a bağırdı.
"YA!BENİM SİMİTİM BU!"Diye ağlayarak bağırmaya devam ederken, çocukta "HAYIR!BENİM!"Diye bağırıyordu.
Çocuğun annesi,Eray'a kötü kötü bakıyordu. Enes güneş gözlüğünü takıp şezlongdan kalkarak,kızılın yanına gitti.
Yarıyıl tatilinden hemen sonra okulları başka bir okulla birleşmişti.Birinci,ikinci sınavlar derken yaz tatili kapıya dayanmıştı.Rejan ve Didem annelerinin işten izin alması ile Antalya'ya tatile gelmişlerdi ve şu an sahildelerdi.
Enes ayaklarını yakan sıcak kumu umursamadan,Eray'ın yanına giderek kolunu tuttu."Eray!"
"Enes!"İkisi birbirlerine bağırırken,kadın fırsat bilerek çocuğunu kucağına alarak olay yerinden uzaklaştı."Benim simitimdi o!"Eray küçük bir çocuk gibi söylenirken, Enes sinirle bir nefes verdi."Ben sana yeni simit alırım.Gitmemiz lazım artık yemek saati."Diyerek Eray'ı çekiştirdi.
"Ah!Ah!Ayaklarım yanıyor!!!"Eray bağırarak Enes'in tutuşundan kurtulurken şezlonların olduğu, gölgeye doğru koşma başladı.Enes ise arkasından uyuşuk adımlarla gidiyordu.
.
Otele giriş yaptıklarında yabancı kızlar Enes'e bakarak gülüşüyor ve bir şeyler söylüyordu.Eray sinirle burnunu kırıştırdı. "Şıllıklara bak hele...Bak hele BAAAAK!"Diyerek kızların üzerine atıldığında,Enes belinden tutarak kendisine çekti."Güzelim,rahat dur."
Enes'in uyarısıyla yerinde dursada kızlara dil çıkarmayı unutmamıştı.Resepsiyona geldiklerinde bileklerini gösterek, teslim ettikleri kartları aldılar.
Eray kartı incelerken yanlışlıkla bir kıza çarptı.Kızın hasır şapkası yere düşünce "Pardon.."Diye mırıldanarak, yerdeki şapkayı aldı.
Doğrulduğunda kendisine gülümseyen kahverengi saçlı,bir tutamı mor kızla göz göze geldiler.
"Eray!Hadi."Enes'in seslenmesiyle şapkayı uzattı,kız şapkayı alınca "Tekrardan pardon."Diyerek arkasını döndü."Önemli değil...Eray."
Kızın adını söylemesiyle, hızla arkasını döndü ama kız orada yoktu.Kaşlarını çatarak etrafına bakındı ama Enes kolundan tuttu "Sana seslenip duruyorum!Ne diye pazarda kaybolmuş, annesini arayan çocuk gibi etrafına bakınıyorsun?"
Eray itiraz edecekti ki,Enes tarafımdan sürüklendi.
.
Akşam çöktüğünde,sahilde sabahlayacaklarını söyleyerek otelden çıktılar.
Hava,gece olmasına rağmen dehşet sıcaktı bu yüzden Enes sporcu atletinin altına kısa siyah bir şort,Eray tişört ve kırmızı şort giymişti.
Sahile geldiklerinde iskeleye gitmiş, en ucuna oturmuşlardı.
Aralarında denizin dalgalanmaları dışında, hiçbir ses seda çıkmazken Eray derin bir nefes aldı.
"Enes...Küçüklüğümden beri hep yanımdaydın,seninle olmadığım vakitlerin hiçbirini hatırlamıyorum.Beraber çok şey yaşadık.Güldük,ağladık,sevdik,nefret ettik-" Biraz durarak denize baktı. "Gerisini unuttum...Ezberlemiştim o kadar ya!"Diye söylendi.
Enes'in kahkahası boş sahili inletirken, elini çocuğun boyası akmış kırmızı saçlarına atarak okşadı."Ben anladım devamını..Merak etme."
"Seni çok seviyorum...Kırmızı saçlarımdan,Serdar Ortaç'tan,Winxli yatak örtümden,annemin tüylü terliklerinden her şeyden çok seviyorum."Dedi Eray.
Enes gülümseyerek çocuğun kırmızı dudaklarına bir öpücük bıraktı."Ben de seni çok seviyorum...Her şeyden çok seviyorum."
Enes çocuğun belinden tutarak kendisine doğru çekti,Eray'da başını sevdiği adamın omzuna yasladı.
Kitabın ilk versiyonunu final yapmadan silmiştim ve arkadaşlarım tarafından 'NEDEN SİLDİN LAN!?' Lincine uğramıştım.Bu iki bebeğime özellikle Eray'a veda etmek beni üzüyor çünkü yazarken karakterine,kafasına girebildiğim bir kişiliği var.Enes'te zorlandım soğuk nevale biriydi keşke daha güzel aktarabilseydim ama uzattıkça sıkılacaktım ve ilk zamanki gibi yarım kalacaktı.
Belki özel bölümler atarım geçmişlerinden veya geleceklerinden bahseden.
Yorumlarınız,oylarınız,ilginiz için çok teşekkür ederim.Benim için gerçekten çok değerliler...🍒🌰
Kitabı yazarken dinlediğim şarkılar lisesi-
•Stanfour-Songs For The Night
•Studio Killers-Jenny
•Serdar Ortaç-Bütün şarkıları...Ciddiyim.
•Hande Yener & Serdar Ortaç -İki DeliSİZLERİ SEVİYORUM.
Özel bölümlerde ya da yeni kurgularda görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...