Ik wordt wakker van gerommel, "goede morgen feestbeest." Zegt Harry als hij de gordijnen opent. Felle zonnestralen schijnen in mijn ogen. "Goedemorgen, meneer ik ben jarig maar ik zeg niks." Hij lacht, ik pak wat kleding bij elkaar en ontbijt als ik in de douche ben geweest.
Als ik in de keuken komt is het echt een rotzooi, over liggen blikjes bier, plastic bekertjes en flessen. Als ik de kast open wil doen ligt er niet echt iets om ontbijt van te maken. Ik kijk nog in de koelkast en daar ligt nog een pak pannenkoeken, ik bak er lekker veel zodat de jongens ook pannenkoeken hebben. "Eten!" Roep ik door het huis. De jongens lopen slaperig de keuken binnen, "heb je eten gemaakt?" Vraag Zayn, die nog steeds niet helemaal wakker is.
Ik knik en leg de pannenkoeken op de borden. "Mmm, lekker hoor keukenprinses," Zegt zijn slijmerig. Ik begin aan mijn derde pannenkoek, Zayn aan zijn 5de en Harry is nog steeds bezig met zijn eerste. "Haz heb je geen honger?" Hij kijkt op van zijn bord en antwoord met een nah.
"Wie is die eigenlijk Niall?" Harry slikt even, "euhm, een soort van vriend van me. Hoezo?" "Oh gewoon hij leek me wel aardig, en die vriendin? ken je die ook?" Ik zie dat ik t veel vragen stel maar ik wil het wel weten.
"Niall kent haar van mij, ik heb een hele lange relatie met haar gehad, en Niall was mijn beste vriend maar nu niet meer, hij pakte haar af en ja..." Ik trek hem naar me toe en geef hem een lichte knuffel. In mijn ooghoek zie ik een jaloerse blik van Zayn en laat hem los nu.
"Ik merkte het," gaat hij verder. "Ik praatte er over met haar, maar ze zei dat ze niks voor hem voelde, toch kwam ik er achter. Ze zat in de douche en toen werd ze gebeld dus ik keek wie het was, het was dus Niall en hij had wel 10 Whatsappjes gestuurd, allemaal schatje kom online en allemaal hartjes enzo. Ik was kwaad en liep weg ik pakte mijn spullen en ging terug naar huis." Ik vind dit echt zielig voor hem en geef hem nog een knuffel. "Sorry dat ik het vroeg," "nee jij kan er niks aan doen, het maakt niet uit."
"Harry heb je nog aan wijzingen gevonden?" Hij kijkt op uit zijn notitieblok waar hij alles aandachtig zit te bekijken. "Ja, ik heb je vader goed onderzocht en het kan niet met een mes zijn gedaan, daar zijn de wonden te diep voor."
"Maar wat was het dan wel?" "Ken je die Chineese zwaarden?" "Ja, denk je dat het daar mee is gebeurd?" Harry slikt even en knikt dan. "Harry kijk nog een keer de tuin rond misschien ligt het hier ergens." Harry loopt de tuin in en ik begin wat bekertjes op te ruimen, als gauw komt Zayn de keuken binnen met en vuilniszak vol met rotzooi. "Ik heb de kamer al vast gedaan." Ik geef Zayn dankbaar een knuffel, ik zie een grijns op zijn gezicht komen, wat is er toch met hem?
Pov Zayn:
Hier sta ik dan een keer met haar armen om me heen in plaats van die hufter. Ik moet echt een plan bedenken dat hierna geen contact meer heeft met die gast. Ik hou van haar, ze is zo mooi en lief en grappig ik kan nog veel meer dingen opnoemen maar dat zijn er dan duizenden."Mel kan ik nog wat voor je doen?" Ze kinkt, "kun je vragen of Haz al iets gevonden heeft." ik geef een botte ja als antwoord, Haz dit omg Haz is geweldig, pff ik wordt gek van HAZ. Als ik net de tuin deur wil openen komt Harry met een bloederig zwaard naar me toe gelopen, "gast wat doe je met dat zwaard?" Hij zegt niks en loopt door naar de keuken, wat gaat hij nou weer doen? Ik loop hem achterna en zie dat Melody een brede lach op haar gezicht heeft, ze knuffelt hem vrolijk en geeft hem een kus op zijn wang.
Ik rol mijn ogen, ik ben zo jaloers op hem wat heeft hij wat ik niet heb? "Zayn! Haz heeft het wapen gevonden," ze springt vrolijk om me heen en geeft mij dan ook een knuffel. "We gaan het vieren, wie gaat er mee naar de Mac?" Roept Harry. We willen net de deur uit gaan als Harry stopt, "heb je ergens een kluis of iets?" Ik zie haar denken, "ja kom maar mee."
Als ze naar boven lopen ga ik nog even op de stoel zitten die in de hal staat.Pov Harry:
Ik volg haar de trap op en kom in haar vaders kamer, "hier is een kluis." Ze wijst een kluis aan. Ik leg het zwaard in de kluis. "Mel wacht even," ze wil de kamer uit lopen maar ik hou haar tegen, "ja wat is er?" Ik pak haar hand vast. "Melody wil je met mij naar de film?" Ze knikt en zegt dan ja. Ik knuffel haar van blijdschap.Als Zayn in de gang staat speelt hij verveeld een spelletje. "Zo dat duurde lang pff." Je moest is weten Zayn, "oh ik wilde toch andere schoenen aan," zegt Melody, en ze port me in mijn zij een teken dat ik mee moet spelen.
"Oke wat nemen jullie?" Vraag ik vrolijk, "2 hamburgers en 1 milkshake en frietjes, en jij Zayn?" Zayn kijkt op van het wegdek, "euhm..." Ze port hem met een bedoeling dat hij het nu moet zeggen,"ik weet het nu gewoon even niet Melody!" roept hij opgefokt.
Melody kijkt geschrokken naar Zayn, "Zayn wat is er toch met je, je doet al een tijdje heel raar?" "Ik doe niet raar Melody, je doet zelf raar." Zayn is boos dat weet ik nu wel, maar waarom? "Hoezo dat nou weer?" Antwoord Melody bot. "Ik zie het toch, de manier waar op je naar hem kijkt." En hij wijst naar mij. "Wat bedoel jij nou weer? Zayn doe is normaal joh, we zijn gewoon vrienden en hij helpt me." Zayn zucht even, "weetje laatmaar, ik kom hier later wel op terug oke?"
Even later zitten we in de Mac Donalds en het is niet wat je noemt bepaald gezellig. "Wil je nog wat saus Mel?" Vraag ik maar om de dodelijke stilte te verbreken. "Nee dankje." Ze reageert nogal bot tegen me, ik snap het wel ik bedoel ik ben de reden dat ze nu ruzie hebben.
Als we weer in de auto is het nog net zo stil als in de Mac, ik kijk op mijn telefoon en ik heb een berichtje :
Niall: Hey gast kom je vananvond naar mij? Oh en neem die chick van je ook maar mee, en die Zayn gast.
Me: ik zal t vragen. En ze is niet mijn vriendin.
"Mel, Zayn Niall vraagt of jullie vanavond mee gaan naar Niall?"
Melody draait met een grote glimlach om, "jaa, tuurlijk, toch Zayn?" Er komt een hmm uit Zayn en dat beschouw ik als een ja. "Oke ik zeg het hem even.
Niall: opgefokt ofzo?
Me: Nee
Me: En ja we komen, hoe laat?
Niall: rond een uur of 9 ofzo?
Me: ja is goed, tot straks.
Niall: ja doei.
Sorry voor dit nogal kort hoofdstuk en lange update, alleen het lijkt wel Pww alleen moeten we dan nog gewoon normaal naar school pff. OMG ik ben echt heel blij 450 reads, ik vind t best wel veel en ik ben ook echt blij. Nog wat nieuws! Ik en mijn vriendin directioner_emmax hebben samen een account emty_directioners we hebben hier ook twee boeken op: een soort van Rants en love letter die we om het hoofdstuk schrijven, zouden jullie die willen volgen en lezen
Vote?
Comment?
Xxx Quinty
JE LEEST
Sherlock Styles ✔️
Fanfiction"Styles, Harry styles, waar kan ik u me helpen?" "Ik moet en zal de dader van mijn vader vinden," Melody Watson 20 jaar raakte een week geleden haar vader kwijt door dat hij was vermoord, omdat het politieteam het nu al op gaf ging ze maar naar een...