Bun Venit La Zoo ~mini capitol~

102 17 5
                                    

-Ba!Da-mi drumu!Cand dracu pusasi grati la camera mea?!

-Taci odata,trebuie sa castig bani de pe urma voastra cumva.Acum taci ca vin oameni pe aici.

Ren se uita cu *death glare* la Potato din spatele gratiilor.Nu era la inchisoare,doar ca Potato instalase niste gratii in loc de usi la camere.Atunci  Potato ii primi inauntru pe cinci oameni si ii pofti sa vada specimenele:

-Daca va uitai in dreapta avem un experiment esuat al americanilor,a fost foarte greu sa-l intretinem.

-Eu ma!Experiment esuat e ma-ta!Da-mi drumu in morti tai de aci!Sa vezi ce-ti fac cand scap!

-Are si probleme cu comportamentul.Mai departe avem sora experimentului.

Atsushi se opreste din lovirea gratiilor cu o bata si incepe sa arunce cu foarfece prin gratii tintindu-l pe Potato.Potato le opreste cu o umbrela pe care dracu stie de unde a scoso.

-Eu nu te injur,da ca sa stii cand ies de aci am chef de cartofi prajiti.

-Nu-i bagati in seama,nu gandesc mai mult decat mustele.In continuare avem dodo ciorile.Nimeni  nu stie de ce pui Dodo cioarei (un corb normal) si a pasarei dodo (o dodo obisnuita) au ajuns roz.Este inca un mister.

-Do,do do do!striga cioara.

-Uita-ti ce frumos canta.

*traducere la ce zisa dodo cioara*: Futu-va-n gat.

Dodo Cioara-i o minciuna..Q.Q cica Neko nu zisese Dodo Cioara zisese o do do do cioaraa.Minciuni!Astea-s minciuni!TRADARE!DODO CIOARA PRESEDINTE!...nu trebea sa beau..

Viata alaturi de un PotatoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum