Ninge cu pateu~

95 13 6
                                    

   -Treci aici!LOSTRITO!Sa vezi ce-ti fac cand te prind!Te dau la Zoo be!!N-auzi nu mai fufi in mortii tai!!tipa Ren la ecranu televizorului jucandu-se pe consola Wii.

-Daca te las sa te joci,macar taci,ii spune Potato.

-No,ma!Ii consola mea!Stau cat vreau pe ea!!

Zice el si se aseaza pe consola.

-Desteptu-le daca continui asa,o so strici pana la paste.

-Pai da nu era vorba aia "Ca stau pe ea  cat vreu" Cat imi vrea iniiima!! (accent pe cei trei i)

-Inima ta ii moarta ca nici creieru nu-ti mai merge cum trebuie.A intrat prea multa apa prin urechi.

-Hua!Rasistu-le taca-ti mufa!

-Ren,nu ai dreptu sa comentezi,daca vreau pot sa te omor in orice moment si sa scap societatea de tampenia ta.Dar in loc sa te omor trebuie sa stau cu ochii pe tine sa nu faci alta boacana.

-Io nu face nimic.Io is plea cuminte ca sa face ceva lau.

-E de rau,Atsushi adu extinctoru' tre sa-i dai una-n cap creeiuru' lui se intoarce-n timp.

-Ninge cu pateuuu!tipa Atsushi iesind afara in tricou si pantaloni scurti.

-Pateu?PATEU!Striga si Ren si iese si el afar.

-Ala nu-i pateu aia-i zapada oligofrenilor,ninge" cu zapada".

-I-auzi Atsushi ce zice asta.Cica ninge cu "zapada" cum sa ninga cu zapada?!Mai documenteaza-te si tu je cartof.

-Bataie cu pateu!!tipa Atsushi si incepe sa arunce cu bulgari in ei.

-Hua!Asteapta sa ma pregatesc ce naiba?!Zice Ren fupa care vine cu un tun care arunca  zapada si o ingroapa pe Atsushi.

-Macar duceti-va sa va imbracati mai gros,o sa raciti.

-Eu nu racesc,be!Eo nu racesc.

-Ren,pana si prostii pot raci.

~urmatoarea zi~

-Ren adu-mi si mie o cana cu ceai si o patura ca inghet de frig!

-Mai intai.Cine ziceai tu ca o sa raceaca?!Tu ma!Jerme!Eo nu raceste!

-Da,da cum zici tu,acum adumi patura si cana.Prostii nu racesc.

Viata alaturi de un PotatoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum