3.BÖLÜM-HAKAN AĞA

2.9K 74 3
                                    

Medya: HAKAN MİROĞLU

Yüzükler takıldıktan sonra biraz daha oturmuşlardı. Ben ise mutfakta bulaşıkları yıkıyordum. Annemin mutfağa girmesiyle ona döndüm.
"Söyle anne" dedim.
"Kızım oraya gelmen gerekiyor burada durma ayrıca baban sinirlenmeye başladı" dedi. Onu umursamadan arkamı döndüm. Annem sabır dileyerek mutfaktan çıkarken ben gülümsemekle yetindim. Babamın bana seslenmesiyle ellerimi yıkayıp arkamı dönmemle birine çarptım.
"Ah!" dedim kısık sesle
Geri çekilip ondan uzaklaştım. Babam bir kez daha seslenince mutfaktan çıkıp babamın yanına gittim.
"Efendim baba" dedim Bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Annemle o kadın konuşuyordu. Abim ise o orta yaşlı adamla konuşuyordu. Babam odaya gitmemi söyledi. Başımı sallayarak odama ilerledim. Odama girmemle babam odaya girdi kapıyı kilitledi ve üzerime geldi. Elindeki bandı açıp ağzımı kapattı. Ardından ellerimi bantladı. Beni yere yitti. Düştüğümde saçlarımdan tutu. Ağlayarak başımı olumsuzca sallarken umursamadan tokat attı.
"Neden ben çağırdığımda hemen gelinmiyor ayrıca sen hakan ağayla mutfakta ne yapıyordun lan" dedi sessizce tekrar tokat attı. Sadece ağlıyordum. Beni bir az hırpaladıktan sonra üzerimden kalktı. "Kalk hemen üstünü başını düzelt öyle gel anladın mı lan" başımı salladığımda beni orada bırakıp odadan çıktı. Ağzımdaki bandı çıkarttıktan sonra bileklerimde olan bandı bir şekilde çıkardım. Yüzümdeki morluğu kapatarak aşağı indim. Benim aşağıya inmem ile ayağa kalktılar sanırım gidiyorlardı. Onları yolcu ettikten sonra kimseye bakmadan odama çıkıp kapıyı kilitledim. Babamla abimin geleceğini biliyordum. O yüzden kapıyı kilitlemiştim. Banyoya geçip güzel bir duş aldıktan sonra üzerimi giyinip yatağıma uzandım. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım bir gün daha bitti...

BAĞIRMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin