Love and death

43 3 0
                                    

"Wat! Sirieus?!!"
Kim en Nienke rennen naar de menigte die rond een advertentie staan.
"Love and death treden over 28 maanden op!"

"Yes yes yess!! Eindelijk kan ik ze live zien!" Kim danst door de school heen. "ik heb hiervoor zo lang gewacht! Mijn dag kan niet meer stuk!" Roept ze door de school.

"Juich niet te vroeg..' Zegt Nienke treurig. "Heb je de prijs van de kaartjes al gezien?!"

Kim loopt naar de poster en kijkt goed.
"WAT?! €536,-????!! Zo duur?! Dit kunnen we nooit betalen!" Zegt Kim.

"Tja.. Ons geld bij elkaar is genoeg voor maar één persoon!" Zegt Nienke.

Kim gaat op een stoel naast de poster zitten en kijkt treurig voor haar uit.
Nienke gaat erbij zitten. "gaan ze eindelijk optreden, en dan zijn wij blut!" Roept Kim. "Het is niet eerlijk!"

Dan gaat de bel. "Blegh! Wiskunde! Echt waar ik zin in heb!".

Als de zusje in de klas zitten, pakken ze hun wiskundeboek en maken snel de opdrachten die ze eigenlijk 3 dagen geleden al af moesten hebben.
Dan komt de docent binnen.
"Hallo allemaal! We gaan gauw beginnen met het hoofdstuk sparen!"
Zegt de docent opgewekt.

Nienke gaat ijverig aan de slag, maar Kim denkt nog steeds aan het concert.
"Kim?! Ik vroeg je wat!" De docent staat naast haar. Sinds wanneer staat hij daar? En hoelang?! Denkt Kim. "Eehhm .. Kunt u de vraag herhalen..?"

Na wiskunde rent Kim naar Nienke toe.
"Ik wil zó graag naar het concert!" Zeurt ze.
"Je meent 't .. Ik ook!" Zegt Nienke.

Even later zijn ze in de aula.
Ze kijken allebei treurig.
De tijd gaat voorbij.
"Nienke! Ik heb een idee!" Roept Kim opeens.

VerlorenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu