Tanım

173 4 3
                                    

ARKADÂŞLAR BU BENİM İLK KİTABIM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ Merhaba benim adım Coroline.Arkadaslarım ise Rina Ebigale ve Royal.Hepsini çok seviyorum.Size kızları tanıtayım.
RINA: Kıvırcık ve uzun saçlı.Mavi gözlü.
ROYAL: Sarı saçlı lacivert gözlü
EBIGALE :Kızıla kaçan düz ve kat kat saçları var.Yeşil gözlü.

Hepimiz aynı okulda aynı sınıfta ve aynı sitede oturuyoruz.Affedersiniz kendimi tanıtmayı unuttum.
COROLINE: Saçlarım rengarenk ( daha doğrusu kaynak ). Saçlarım çok uzun.Gözlerim ise deniz mavisi.

Her neyse.Bizim okulda iki tane gıcık mı gıcık kız var.Onlardan dedektif 4 lü olarak nefret ederiz. Bizim bir de odalarımıza astığımız sözler var
GÜÇLÜ OL
CESUR OL

HEPİMİZ BİRİMİZ
BİRİMİZ HEPİMİZ İÇİN

ÜMİDİNİ KESME
MUTLAKA BAŞARIRSIN

Her neyse ben okula Ebigale ile gidiyorum.Royal ise Rinayla.

Ebigale ile okula giderken ben bir gölge bir fısıldama hissettim.Okula vardığımızda ( ha bu arada ben biraz yani biraz hayal gücüm yüksektir )
BEN: Ebigale hadi söyle onlara . Etraftaki gölgeyi ve fısıldamayııı hadiii.
ROYAL: Coroline ortalıkta gölgeler dolaşmaź ve fısıldamazlar.
EBIGALE : Coroline belki de hayal görmüşsündür.
BEN: Pekala belki de öyledir.Kızlar baksanıza okuldan sonra bize gidelim mi?
HEPİMİZ: Eveeet.

Okul çıkışı hemen eve gidip limonataları ve zencefilli kurabiyeleri hazırladım. İlk olarak Ebigale geldi. Sonra Rina ve Royal.
RİNA: Kızlar biliyor musunuz buraya gelirken perili bir ev gördüm.Yani yıkık dökük veeee paspasın altında evin anahtarını buldum . Eeeee gidiyor muyuz?

Grup kucaklaşması yaptık ve hemen yola koyulduk. Çok korku verici görünüyordu. Ama bunu belli etmedim. Sanırım hepimiz korkuyorduk.
RINA : Haydi kızlar korkak olmayın. Ben giriyorum.

Arkasından Ebigale ve Royal de girince ben de girmek zorunda kaldım. İçeriye girer girmez Royal öyle bir çığlık attı ki( Royal temizlik hastasıdır) Evin içi o kadar pisti ki.Her yerde örümcek ağları ve ölü fare-Aaaaa ve birden kapı arkamızdan kapandı. Kapana kısıldık. Kapı kapandığına göre evde bizden başka birileri vardı.

Ebigale hemen asansöre (denebilirse) koştu. Ve şu yazıyla karşılaştı.
BURDAN HEMEN GİTMEZSENİZ SONUNUZ ÖLÜM OLUR!!!!

Hepimiz hemen merdivenlere koştuk. Ama Royal ortalıkta yoktu. Bağırdık ama hâlâ yoktu.
BEN: Sanırım bu ikizlerin işi.
EBIGALE VE RINA : Saçmalama onlar buraya gelemeyecek kadar temiz ve korkaklar.

Birden yerde bir delik olduğunu fark ettik.Birden Ebigale de içeri atladı . Ne kadar korkusuz. Hemen ardırdan sürünerek biz de. Ve Royal oradaydı. (Nasıl saģlam olduğumuzu sorarsanız düştüğümüz yer sünger doluydu) Her neyse sanırım Royal in bileği burkulmuştu. Aģlıyordu ne olduğunu sorduk. Çünkü süngerin üstüne düşmüs olmalıydı.
ROYAL : Evet süngerin üzerine düştüm. Ama hayalet gibi bir şey üzerime doğru geldi ve-

Royal ağlamaya başladı.Biz de onu sakinleştirmeye çalıştık. Ben buradan hić hoşlanmamıstım. FAKAT buranın sırrını çözmeliydik. Ne de olsa biz dedektif 4 lüyüz.

Daha sonra Ebigale bir kapı keşfetti.Ve bizi çağırdı.Royal in çok bir şeyi yoktu yürüyebiliyordu. Kapıdan içeriye girdik. Yatak odasıydı. Hepimiz odayı incelemeye koyulduk. Bir de tuvalet vardı. Tabii tuvalete girmek cesaret isterdi. Tahmin ettiğiniz gibi ilk baßta Ebigale girdi. Tuvaletin içinde kanlı bir ceset vardı. İnanmayacaksınız ama beynini deşmişlerdi. Ebigale cesete yaklaştı. Ve hareket etti . Ebigale hemen onu bayılttı. Tabii Rina ve ben kaçmak istedik. Fakat kapı açılmıyordu. Ceset Ebigale e bir şeyler yaptı. Çok korkuyorduk ve çığlık atmaya başadık. Ebigale artık Ebigale değildi. O BİR ZOMBİYDİ !!!!

ARKADAŞLAR 2. BÖLÜM GELECEK BEĢENDİYSENİZ NE MUTLU BANA :D

DEDEKTİF 4 LÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin