Sirius Black

436 15 0
                                    

Az első Roxmortsi hétvége
Malfoy még mindig játszotta a sérültet így nélküle kellett edzeniük.
-Remélem megéri neked,hogy tetteted magad és nem edzel semmit...Csak nehogy megint pofára ess.-fordult Malfoyhoz egyik délután.

Lailának emiatt nem volt más választása mint többi csapattársával járni-kelni ugyanis nem lehetett egyedül.A fiúk folyamatosan cukkolták és húzták őt,bár ezt már megszokta tőlük és mint egyedüli lány nem is várt mást.Miközben visszafele mentek körletükbe Flint felhozta a témát miszerint a hétvégén lemehetnek Roxmortsba.

-Ha rám hallgatsz Diggory nem nagyon éled bele magad.Elsőnek izgalmas de egy idő után unalmas.Egyedül a három seprűt érdemes megemlíteni ahol rengeteg pia van.Szóval ha esetleg megunnád a körtúrát ott megtalálsz minket.

-Mi az,hogy nem jöhetsz le velünk?-állt értetlenül Laila Harry előtt.
-Dursleyék nem írták alá,és McGalagony sem tette meg...-válaszolt Harry.
-Hát ez szívás,de szerintem le tudsz te jönni ha nagyon akarsz.-kacsintott Laila majd elment barátaihoz.

Barátaival körbejárták a falut és hamar átfagytak így betértek a Három Seprűbe,ahol tényleg ott találták a csapatot.Flint intett neki,hogy menjenek és mivel máshol nem volt hely leültek hozzájuk.Laila leült Pucey mellé.Tudta,hogy Daphneenak bejön a srác így kellemetlenül érezte magát amikor a fiú átölelte vállát.

-Örülünk,hogy csatlakoztatok hozzánk.Laila kerülte barátnője pillantását és rosszul érezte magát amiért jól esett neki az érintés.
-Igyunk a csapatra és,hogy idén miénk lesz a kupa.-szólalt fel Warrington.

Laila a szeme sarkából megpillantotta Ronékat akik nem feltünően de mintha egy harmadik félhez beszéltek volna.Tehát Harry csak használta a köpenyét. Majd Laila megpillantotta Malfoyt két barátjával és Pansyvel akik egyenesen az asztalukhoz tartottak.Már csak ez hiányzott gondolta...

-Ha nem haragszotok átmegyek köszönni.-és mielőtt bárki szólhatott volna felugrott az asztaltól és átült Ronékhoz.Nem akart egy térségben lenni Malfoyyal és Pansyvel.
-Hol van Harry?-kérdezte Ront.
-Hát elkapott egy beszélgetést ami róla folyt és követte McGalagonyékat...Most őt várjuk.Majd rá pár percre látták,hogy az ajtó kinyílt de senki sem ment ki sem jött be.Gyorsan felugrottak és követték Harryt akit elárultak lábnyomai.Egy farönknél ért véget ahonnan folytott sírást hallottak.

-Jól vagy Harry mit tudtál meg?-kérdezte Hermione.
-A barátjuk volt és elárulta őket!Sirius Black elárulta Voldemortnak hol bújtak el előle a szüleim.Ő tehet arról,hogy meghaltak és ez az ember a keresztapám.Remélem megtalál és akkor megölöm!!!-ordította Harry.
-Gyere Harry beszéljünk-fogta meg Laila a karját.Bebújt Harry köpenye alá és együtt kezdtek visszafele sétálni.
-Ne haragudj amiatt,hogy kerültelek!Nem neked szólt csak még magamban is el kellett rendezni a dolgokat.Ami meg Blacket illeti,tudom,hogy csak a düh beszélt belőled de nem hinném,hogy megtudnál ölni egy embert...

Harry nem válaszolt rögtön.
-Dumbledore szerint Voldemort képességei amikor megtámadott részben rám szálltak.Ezért tudok a kígyókkal beszélni. Azt mondta ez csak nagyon kevés embernek adatik meg és ettől nem lesz valaki rossz ember.Nem akartalak belekeverni de szerintem Dumbledore tudja,hogy te is beszéled a nyelvet.Sokat kérdezett a kapcsolatunkról és elmondtam neki mit érzek a közeledben...Amire összevonta szemöldökeit de nem válaszolt. Blacket meg puszta kézzel megtudnám fojtani és ezt nem viccből mondom.

Mire visszaértek a többiek már a nagy teremben vacsoráztak.
-Na végre hova tüntél-kérdezte Daphnee.-Mindenki téged keresett.
-Bocs csak egyedül akartam lenni egy kicsit,de remélem azért elvoltatok nélkülem.

A következő héten Laila sokat agyalt azon amit Harry mondott.Vajon Dumbledore tényleg tudja,hogy érti a kígyókat? Ha igen vele miért nem beszél mint Harryvel?

Aztán Bájital tanon kapta a következő pofont.Ugyanis Piton beváltotta az ígéretét és párba állította a tanulókat.És Laila nyílván Malfoyyal került össze.
-Remek már csak ez hiányzott-mondta hangosan Laila.
-Csak nem mással szerettél volna lenni-vigyorgott kajánul Malfoy-Pedig azt hittem örülni fogsz.
-Csak az a mázlid,hogy nem vagy buta és nem fogsz hátráltatni...válaszolt Laila.

Mikor elkezdték a munkát többször is egymáshoz értek nem csak a vállukkal hanem a kezükkel is. Miért kell állandóan egymáshoz érnünk?Miért nem ülök messzebb.Szedd össze magad Laila nem kell neked ez a fiú.Malfoy ugyanezeket gondolta:El kéne távolodjak tőle.Fasznak ér össze mindig a kezünk.Idegesít ez a csaj.Nem fogom így kibírni ezt az évet...
Szerencsére kicsöngettek így egy időre megszabadultak egymástól.

Az első betörés
Amikor este kifele mentek a nagy teremből újabb sikoltozásra lettek figyelmesek valahonnan az egyik toronyból.Lailáék is felfutottak abba az irányba és mint kiderült valaki összekaszabolta a Kövér Dámát aki a griffendél körletének az ajtaját őrizte.

Pár emelettel odébb egy másik festményben találták meg és amikor megkérdezték ki tettet ezt annyit mondott:Sirius Black. A történtek miatt minden tanulónak a nagy teremben kellett aludnia.

Mivel nem történt semmi a diákok hamar túltették magukat a történteken.

Másnap hatalmas vihar tombolt de megtartották az első kviddics mérkőzést.A hugrabug játszott a griffendél ellen.Nem sokat láttak a meccsből.

A meccs izgalmas volt,amikor is Ced és Harry egyszer csak megindultak felfelé.Az esőfelhők miatt nem láttak belőlük semmit aztán a semmiből Harry zuhanó testét látták amit megannyi dementor vett körül.A zuhanást Dumbledore valamilyen varázslattal lelasította de így is borzalmas volt látni.Cedric kezében a cikesszel térr vissz és semmit nem vett észre az egészből.

-Ezzel a tesód szerzett egy jó pontot.-nevetett Flint majd visszaindultak a kastélyba.

Szerencsére Harrynek nem esett komoly baja csak a seprűje ment stropára,mert belerept a fúriafűzbe.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now