Doctor z WHO

506 48 3
                                    

"Ty přístroje se zbláznily!"

Zakřičela sestra a naštvaně strhla kardiograf z paže své pacientky. Hope ležela na posteli a jen se snažila zapomenout na strašnou bolest v její hrudi. Cítila se, jakoby hořela.

"Doctor."

Sestra se na ni mile usmála.

"Pan doktor Free je už na cestě, nebojte."

Hope pevně zavřela oči. Šíleně to bolelo.

"Sestro! Sestro pojďte se podívat, tohle jste ještě neviděla!"

Zakřičel kdosi z chodby a sestra odběhla. Hope za chvíli otevřela oči a všimla si, že se hlouček před jejím pokojem rychlým tempem zvětšuje. Po chvíli se dveře otevřely a dovnitř vešel primář. V ruce svíral rentgenový snímek.

"Slečno Hooperová, zjistili jsme, že se u vás vyskytuje zvláštní.. Ehm.. Vada."

Hope se mírně posadila.

"Jaká vada?"

Primář se nadechl.

"Máte dvě srdce."

Při této větě se jí vybavila vzpomínka stará půl roku.

Ležela na posteli s hlavou na jeho hrudi. To co slyšela ji víc než udivilo.

"Doctore, ty máš něco se srdcem?"

Řekla a on si povzdechl.

"Ne. Mám dvě srdce. Jsem Pán času, mám dvě srdce abych mohl regenerovat. Já jsem totiž poslední z..."

Hope ho přerušila.

"Já vím. Poslední z Pánů Času, přicházející bouře, ničitel světů. A můj Doctor."

Zvedla hlavu a políbila ho.

Hope otevřela oči.

"Paní Času."

Vydechla a hned zmlkla. Věděla co teď musí dělat. Musí zajistit, že se to Doctor dozví. Primář promluvil.

"Rozhodli jsme se, že..."

Přerušil ho zvuk otevíraných dveří. Do místnosti doslova vskočil muž v bílém plášti. V ruce držel papír a na tváři měl trochu vyšinutý výraz. Primář se na něj podíval.

"A vy jste kdo?"

Muž se usmál a mrkl na Hope.

"Doctor z WHO."

WHO- Světová zdravotnická organizace...

Pro ty co to nepochopili... Ale myslím si, že to všichni pochopili, že? :-)

Love Timelord (Doctor Who CZ ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat