Çevirmen Notu:
Orada bir yerde var olduğunu bildiğiniz tüm ruh eşlerine.─
Dünyadaki herkesin bir ruh eşi yoktu, bu yüzden Wang Yibo'nun ailesinin, oğullarının teninde, renklerin çiçek açtığını gördükleri gün kalpleri onun için yükseldi. Bir ruh eşine sahip olmak mutluluğun garantisi değildi, bu kadar geniş bir dünyada onlarla tanışabileceğinin garantisi bile yoktu, ama dışarıda bir yerlerde sizin için yaratılmış bir kişinin var olduğu bilgisi ümit verdi. Kalbinin diğer yarısı, o kimdi.
Yibo, tenine yayılmış karalamaları izlemekten hoşlanıyordu. Çoğunlukla elleri üzerine merkezlenmişlerdi ve bazen ön kollarından yukarı doğru ilerliyorlardı. Zamanla renkli parmak çocuk resimlerinden ayırt edilebilir görüntülere dönüştüler. Kediler, köpekler, basit insanlar, çiçekler -- her geçen gün çizimler daha ayrıntılı hâle geliyor gibi görünüyordu ve Yibo kendini her bir resme hayranlık duyarken buldu, kendi tenini asla çizmediğinden emin oldu, böylece diğer tarafta kim varsa yaratacak temiz bir tuvale sahip olurdu.
Renkleri özlediğini asla itiraf etmezdi. Zaman geçtikçe daha seyrek hâle geldiler ve Yibo sadece, ruh eşinin evde yaptıkları şeyler yerine sınıf sırasında kalemle karalamalar yaptığını varsayabilirdi.
Ruh eşi sanata aşık gibi görünürken Yibo kendini dansa aşık bulmuştu. Onun dünyası ve rahatlığı haline gelmişti ve bunu ruh eşiyle aynı şekilde paylaşabilmeyi diledi.
Ama vücudunun hareketlerini tenine yazmanın bir yolu yoktu. Potansiyel olarak paylaşabileceği tek şey, cildini saran sıyrıklar ve çürüklerdi. Ancak yaraları paylaşmadıklarını biliyordu. Ya o ya da ruh eşi hayatında bir şekilde asla yaralanmamıştı.
Hastanede yattığı, damar yolu tedavisine başladığı ve en sevdiği şeyden vazgeçmesi gerektiği söylendiği zamanki gibi, acıyı paylaşmadıkları için hiçbir zaman daha minnettar olmadı. Kalbi kırıldı ve bunun miyokarditten mi yoksa etrafına çöken gerçeklikten mi olduğunu anlayamadı.
Çizgiler elinin arkasına yayılmaya başladı. Resmin parçaları şu anda orada bulunan bant ve iğnenin altında kayboldu ancak bu çizgileri görmekte belli bir huzur vardı. Karşı taraftaki kişinin başına gelenler hakkında bir şeyler bilmesi imkansızdı ama dönen desenler tarafından görüldüğünü hissetti. Soyut ve güzel çizgiler arasında renk görünmeye başladığında gözyaşlarını geri yutarken görüntü bulanıklaştı.
Yibo tenine bir mesaj yazmayı hiç düşünmemişti. Ortaya çıkan sanatı, avucunun içindeki renkli benekleri ve grafit lekelerini ya da daha az sıklıkla kişisel hatırlatıcılar gibi görünen dikkatlice çizilmiş karakterleri yaşatabilmek için mümkün olduğu kadar kendisinde iz bırakmamıştı. Bunlar cildinde görülen en nadir şeylerdi ve ruh eşinin de kendi üzerine yazmaktan kaçınıp çizim için yer açmayı tercih edip etmediğini merak etti.
Şimdi ona bir şey seslendi, birbirine karışan renkler kalbinin küçük bir parçasını dikti. Hâlâ iyileşebileceğine dair bir hatırlatma. Yan sehpadan bir kalem aldı ve sanatın karşısındaki ön kola yazmadan önce sadece bir saniye durakladı. Serumla birlikte garipti ve el yazısı her bir öğretmeninin belasıydı ama kolunun karşısına titrek karakterlerle basit bir 'Teşekkürler' yazdı.
Yazdığı anda kolunda, karşıdaki çizim durdu.
Yibo bekledi.
Ve bekledi.
Bir tabuyu yıktığından veya belki de ruh eşinin yazıdan rahatsız olduğundan korkmaya başladı. Kalp monitörünün bip sesinin hızlanmaya başladığını duyduğu anda - ve ah, onu kontrol etmek için gelip kimsenin uyarmamasını umdu, sözcükler kendi altında belirmeye başladı, yazılar canlı ve net.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skin Deep ;; Yizhan
FanfictionDünyadaki herkesin bir ruh eşi yoktu, bu yüzden Wang Yibo'nun ailesinin, oğullarının teninde renklerin çiçek açtığını gördükleri gün, kalpleri onun için yükseldi. |Bu hikayenin tüm hakları AllyC'ye aittir.|