ÖN İZLEME PART-2

36 18 4
                                    

~2021 09 ocak~

Edward'dan

Onu bu şekilde görmeye dayanamıyorum. Her geçen gün biraz daha soluyordu. Her geçen gün daha kötüye gidiyordu. Ellerini sımsıkı tutuyordum. Bir umut öylece, gözlerini açar da bana yine eskisi gibi sevgiyle bakar diye bekliyordum... Ama hayır o uyanmıyordu.

Ben ne kadar aptalım, Ne kadar da bencilmişim. O yaşıyorken ona o kadar kötü davranıyordum ki, onu gerçekten sevdiğimin bile farkına varamamışım bunca zaman.

Keşke şuan karşımda olsan, gözlerimin içine baksan, beni sevdiğini söylesen Linda. Ben, ben seni seviyorum...

Linda'dan

Hiç birşey hissedemiyorum.
Bu lanet yerden sadece kurtulmak istiyordum. Ama ne yaparsan yapayım geri dönemiyordum. Oturup ağlamaya başladım. Zaten başka birşey de yaptığım yoktu. Ağlarken bir ses beni kendine doğru çekti. O kadar güzel o kadar naif bir sesti ki, çok güzel bir kadının sesi olduğuna emindim. Şarkı söylüyordu.

"Biter rüyalarım,
Diner göz yaşlarım elbet.
Uzak diyarlarım suskun vedalarım sabret.
Döneceğim yollarına, dayan bitecek bu sonbaharım ah.
İçimde bir kırgınlık var.
(...)
Unutmam, unutmam seni..."


Bu şekilde giderse final yapmayı düşünüyorum:( kimse görmüyor gören varsa da sadece okuyup geçiyor.


AŞAĞI DÜNYA'LILARIN KASABASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin