Toxic L stanlar

798 44 207
                                    


Selam

Belki fark ettiniz, ben bölümlerin çoğunu sildim. 115 bölümdü şu an sanırım 60 bölüm gözüküyor?

İlk olarak bu kitabın başlığı ne kadar doğru bilmiyorum çünkü antilik yaptığım bölümleri kaldırdım sadece haklı olduğumu düşündüğüm yerler kaldı. Ben artık burda sadece antilik yapmıyorum, bp yi içeren her konu hakkında konuşuyorum. Umarım siz de bu durumdan rahatsız olmuyorsunuzdur.

Siz de fark etmişsinizdir, bir şeyleri düzeltmeye çalışıyorum. Panomda bir savaş alanı vardı orayıda temizledim.

Hesaba girdiğimde 600 bildirim vardı ve üzgünüm ama okumadım. Sadece en üstte bir yorum vardı bir tek onu okudum.

 Sadece en üstte bir yorum vardı bir tek onu okudum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok doğru konuşmuşum clwmdlwkdk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok doğru konuşmuşum clwmdlwkdk

Ben artık wattpadden çıkmış kitapları okumuyorum sadece taekook fic okuyorum.

2 sene önce hep wattpad kitapları okurdum ve geçen gün hepsini çöpe attım. Hepsine para vermiştim amk

Psikopat serisini bitirmiştim dlwmxlwmd

Neyse ben tekrar kitap okuma alışkanlığı kazanmaya çalışıyorum ve bana önerilen iki kitap ile başlayacağım. Bende size önereyim

Birisi bilinmeyen bir kadının mektubu, diğeri Romeo ve Juliet

Bu kitapları hep duyar ve görürdüm ama hiç okumadım.

Neyse bölüme geçelim.

L stanlar, lütfen artık Lisayı acındırmayın.

Öyle bir anlatıyorsunuz ki sanki herkes Lisadan nefret ediyor.

Zaten 5 kelime kuruyorsanız 4'ü Lisanın babası, cidden Lisanın babasını bi bırakın. Lisa babasını sizin kadar konuşmuyor.

L stanlara göre, Lisayı hiç kimse sevmiyor, blinklerin hepsi ondan nefret ediyor, Lisa hiç mutlu değil, l stanlar hariç bütün dünya lisadan nefret ediyor

Lisanın eğittiği birisi idol olmaya hak kazanıyor ve Lisada mutluluktan ağlıyor. L stanlar bunu paylaşıp altına öyle şeyler yazmışlar ki, olayı bilmeyen Lisa işkenceye uğruyor sanacak.

Abarttıkları diğer bir konu kızın yetenekleri

Kpoptaki her şeyde en iyisi Lisa, her şeyi en iyi o yapabilir, ondan başarılısı yok, vokal, dans, rap vb pozisyonları grupta ve kpopta Lisadan daha iyi kimse yapamaz.

Cidden iyi misiniz? Bir de Lisanın önünde eğiliceksiniz diyen var, main rapper Lisa diyen var, ana rapper Lisa diyen var.

Jennie'nin pozisyonunu da aldınız KDKWKDLEL

L stanlar "Jenlisa rap queen" dediğinde hiç bir sorun yok ama "dans queen Chaelisa" denildiğinde hepsi kuduruyor clwmclwmx

Madem ana rapper Lisa o zaman ana dansçı artık Rose? Kendi kafanıza göre niye pozisyon değiştiriyorsunuz?

Ve fark ettiyseniz artık L stan, J stan, Rose biaslılar vb kelimeler kullanıyorum çünkü artık blink olacak bir şey kalmadı, Herkes bölündü.

Lisa ve Rose soloları gelecek, o sırada L stanlar "Lisa, Jennie'nin rekorunu kıracak, herkes Roseyi değil Lisayı bekliyor, Lisa solo çıkardığında Rose, Lisanın gölgesinde kalacak"

Bu kelimeleri cidden gördüm.

Üzgünüm ama ikisi aynı anda solo çıkarırsa bu toxic stanlara inat sadece Roseye stream kasacağım :)

Ve herkes Roseyi bekliyor??

L stanlar, insanları Lisadan soğutmak için uğraşıyorsanız, amacınıza ulaşıyorsunuz

blackpink Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin