«SENDE SEV»

250 46 1
                                    

-ATEȘ-

arabanin önünde beklerken telefonuma gelen mesajlari kontrol ediyordum biri kolumu cimcikleyince döndüm neredeyse hissedilmeyecek kadar hafif bir cimcikti.

"yine noldu?"

"neden çantalari tașimiyorsun?"

"çok basit çanta benim deĝil".

"senin olmasi gerekmiyor".

"neden senin çantani tașiyacakmișim?"

"çünkü senin kaslarin var".

dudaĝimin kenari kivrilirken ona baktim sahiden sinirli gözüküyordu.

"ver".

pes edip çantayi aldim ve bagaja yerleștirdim oda arabaya bindi köy yolu bitene kadar çocuklar arabanin pesinden koștu sirf onlari görmek için bile bu köye gelebilirim.

"bizi çok sevdiler yazin tekrar gelip onlari ziyaret edicem".

ona dönüp gülümsedim kafasini cama yasladi ve yurda varana kadar hiç sesini çikarmadi.

"heyy geldik maymun".

"bana maymun demeyi birak".

"maymun gibi davranmadiĝinda birakirim".

"off".

arabadan indik ayni anda yurda bakip bana döndü.

"beni getirdiĝin için teșekkür etmemi bekliyorsan yaniliyorsun".

"Haklısın beklemek hata olurdu". Diyip göz kırptım oda gözlerini kısarak baktı ve içeri girdi.

Sahiden şu birlikte geçirdiğimiz günlerin bi açıklaması olmalıydı asla biraraya gelmiycez deyip sürekli yanyana olmak kaderin bir oyunu olmalı.

Eve döndüm ve mertin meraklı aramalarına cevap verdim hayatta olup olmadığıma şüphe ediyordu.

"İnsan bi arar değilmi?"

"Tabi".

"Ama nerde sende o akıl".

"Tabi".

"Neyse yarın şirkette görüşürüz".

Gözlerim kapanmak üzere olduğundan tuhaf sesler çıkararak telefonu kapadım ve uykuya daldım.

-SU-

ne diyo bu sensin hata!

ayhhhș șimdi yangin var diye baĝiracaĝim.ahmak!

"kimi dövüyorsun?"

karșimda alayla gülen sinana baktim beni bu saate kadar yurt cafeteryasinda beklettiĝi için ona saydirmak istiyordum fakat șuanda bay odunlar krali izbanduta daha çok öfkeliydim nasil olurda hesap numarami deĝiștirir adi herif!

oysa dedem bu hesaba para yatirabiliceĝimin teminatini vermiști ahh aptal kafam.

"iyimisin çirkin?"

"ne istiyorsun sen onu söyle yarin okulum var".

kașlarimi çatip dudaĝimi büzdüm oda gülümsedi.

"sevgili baban bizim eve yerleșmeni istiyor".

bunu okadar rahat söylemiștiki șey gibi;

"gel ve bizim evde intihar et,bunun için konforlu bayilma alanlarimiz ve özel intihar servisimiz var".

"heyy çirkin beni duyuyormusun??"

"ha?"

gözümün önŭndeki beyaz bulutlar gidince karșimda parmaĝini șiklatan sinanla karșilaștim.

AHLAKSIZ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin