9

3.4K 106 0
                                    

- Na még mit nem. A telefonod nálunk van, tehát szépen a barátod felhívja Torettot, és kihangosítja, te pedig beszélsz. Arról egy szót sem szólhatsz, hogy elfogtunk, és meg vagy kötözve, különben golyót kaphatsz könnyen a fejedbe. Úgy gondold át mit mondasz.
- Seggfej - erre a szóra a fickó, aki akkora volt, mint egy kétajtós szekrény, mégjobban a fejemhez nyomta a pisztolyt. - Akkor hozzátok ide a telefonomat.
Noah felvette az asztalról, majd kikereste apa számát. Dühös voltam rá, de valahol éreztem, hogy ezt nem önszántából csinálja. Valamit titkol előlem. Akkor állt össze a kép bennem, hogy miért láttam késő éjszaka hazajönni sokszor, hiszen idejárt ehhez a balfaszhoz.
- Szia Zoe, merre vagy? - kérdezte apa.
- Szia, figyelj csak értem tudnál jönni? Küldöm majd a címet, és hazavinnél utána? - tudta, hogy valami baj van, hiszen sosem szoktam csak úgy felhívni, hogy jöjjön értem, főleg nem vasárnap.
- Azonnal indulok. Maradj ott, ne menj sehova. - mintha engedne bármelyik kötél is.
- Mostmár örül maga pszichopata? A bolondját akarja járatni a családommal? Tudja jól, hogy milyen fontos neki és nekünk is. És azt is tudja, hogy nem fog idejönni 6 millió dollárral. Úgyhogy jobb, ha átgondolja, hogy mit akar tenni. - próbáltam fenyegetőzni, miközben a kezemen lévő órán igyekeztem a vészjelzést megnyomni, hogy biztosan tudja, hogy baj van, és hogy nem igazán lenne jó ötlet egyedül ide jönni.
- Tökéletes. És most várunk, amíg a barátom meg nem érkezik. Legyél jó addig kicsilány. - simította végig az arcomat. De elrántottam a fejem. Nem szólt egy szót sem, az őreivel együtt elment. Csak Noah maradt velem.
- Mi ez az egész? - kezdett ismét könnycseppekkel megtelni a szemem. - Miért történik ez? És te mit keresel ezzel az emberrel? Noah én bíztam benned, tudtam, hogy egy rosszfiú vagy, de ez. Nem értelek - elkezdtem sírni, a sok gondolat nyomta a fejem, és nem tudtam gondolkozni.
- Mindent elmesélek, és meg fogsz érteni, csak ki kell jutnunk innen, de nem szökhetünk meg. Ha kilépünk a kapun, azonnal golyót eresztenek a fejünkbe.
Körbenéztem, hogy van e itt valaki rajtunk kívül. De senkit sem láttam.
- Apa tudja, hogy bajban vagyunk, és elhívta pár barátját, hogy juttassanak ki minket. Úgyhogy ne aggódj. Nemsokára ide érnek, de egy szót se senkinek.
- Soha. - megfogta a kezem, de én elhúztam amennyire engedte a kötél.
- Ne, kérlek. Nem akarom, hogy hozzámérj, nem tudok semmit se rólad. Bízni sem tudok se most, de lehet hogy később se.
Hallottam apa Charger-jének hangját. Megjött. Pontosabban megjöttek.
- Zoe! - kiáltott felém, de mikor meglátta, hogy meg vagyok kötve rohanni kezdett hozzám. Ian lejött a lépcsőn, majd ahogy meglátta, a levegőbe lőtt a pisztolyával. Apám megállt, én pedig megfeszültem. Noah ellépett mellőlem a főnöke irányába.
- Te meg mit csinálsz a lányommal? - ideges volt a hangja, amit Ian felé intézett.
- Elhoztam, hogy segítsen lezárni egy régi ügyünket, kedves Dom. Tudod, te tartozol nekem némi pénzzel, ami engem illet. Úgyhogy jobb, hogyha minél hamarabb köpsz, és akkor talán nem lesz semmi baja a kiscsajnak.
- Nem engedem, hogy bántsd a családomat. Engedd el, amíg még a fejedet a nyakadon érzed.
Csak nevetett magában, mintha itt ő irányítana mindent. És minden az övé lenne.
- Hú, de befostam. Na szóval, hova is vitted a pénzemet? - mordult rá apámra.
- Nincs nálam, hiszen az az én üzletem volt, és nem a tiéd, csak éppen akkor még neked dolgoztam. Úgyhogy hívd ide az egyik barmodat és oldozza el a lányomat, különben nem fogjátok itt sokan túlélni.
- Dom, tudod ez nem ilyen egyszerű. Szegény lányra egy hivatásos lövész figyel fentről, és ha az utasításom nem mondd mást, ő bizony nem fog innen élve kijutni. Tehát, gondold át mégegyszer mit akarsz tenni. - mutatott közben az emeleten fekvő emberre pisztollyal a kezében.
- Ez vicces. Mert ha jól tudom, rád is be van mérve egy jól képzett rendőr fegyvere. - amennyire a kötél engedte, elfordítottam a fejem és akkor láttam, hogy Hobbs a kocsija tetejéről figyeli a történéseket. Ő nem hibáz soha.
- És nem csak ő az egyetlen itt a környéken. Szóval, engedd el szépen és akkor élve megúszod. - ideges volt apa hangja. Hallottam, ahogy minden szót meggondolt, és komolyan mondja.
- Ha nem adsz semmit, üres kézzel mész ki innen, remélem tudod. Fiúk, hajrá. - Ezzel elfordult és hallottam ahogy az emeleten lévő lövész betölti a fegyverét. Viszont a másik pillanatra már csak a holt teste hullott le a lépcsőn. Megrémültem. Hangtompítós fegyver, apáék felkészültek. Ian megfordult, tekintetét előbb rám majd az apámra szegezte.
- Deckard Shaw, ha jól sejtem. Nem rossz. - nézett el a fejünk mellett, így könnyen kiszúrta az angol katonát.

Feltűnnek Dom barátai, de vajon elegek lesznek, hogy kiszabadítsák Zoe-t? ✨

Rossz srác a szomszédból Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum