Got7 Bambam

183 9 0
                                    

-Gyerekkori barátok vagytok, egy utcába laktok  és szinte minden percet együtt töltötök.

-Te vagy az első akinek elmondja, hogy idol szeretne lenni, és nagyon örül, hogy támogatod őt.

-Persze, hogy melléd állok. Az a legfontosabb, hogy boldog legyen és hogy valóra váljanak az álmaid-öleled meg.

-Mikor elköltözik, hogy trainer legyen, nagyon hiányzik és sokat  beszéltek telefonon. Ezekben az időkben határozod el, hogy te is Koreába költözöl, hogy közelebb legyél hozzá.

-T/n mit keresel itt?-lepődik meg mikor megleped a cég előtt várva.

-Azt, gondoltad, hogy ilyen könnyen megszabadulsz tőlem? Jöttem boldogítani-mondtad nevetve, miközben megölelted.

-Reméltem is mert én meg többet nem eresztelek-néz a szemedbe majd megcsókol. Innentől kezdve meg hivatalosan is egy pár vagytok.

-A Ceo elsőnek szabályosan tombol a hírtől és kell egy kis idő, jó valójában rengeteg idő, mire egyáltalán hajlandó lesz veletek tárgyalni. Ahol persze a szakítást erőlteti.

-Nem az kizárt, vagy elfogadja a tényt, hogy együtt vagyunk, vagy kilépek. Inkább vele leszek, mint, hogy híres-mondja határozottan mire vonakodva igaz de belemegy a cég.

-A kapcsolatotok nem nyilvános. Még annyira sem, hogy egyáltalán a tényt közölje. Minden alkalommal kifejezetten dühös lesz, mikor feljön ez a téma.

-Miért vájkál mindenki a magán életembe. Ha lesz is valaki az életembe vagy ha már van, ő neki teljes mértékben joga van a névtelenségben maradni-mondja ingerülten, a sokadik barátnő témájú kérdés után.

-Ettől függetlenül, gyakran "visz el randizni". Hol a nappaliba piknikeztek, hol a konyhát rendezi be étteremmé. Mindig kitalál valamit amitől, nem lehet mellette unatkozni.

-A fiúknak is bemutat, és nagyon örülnek, hogy van egy lány a társaságukba. Rendszeresen kell mind a hetüket pátyolgatnod. Néha már azon gondolkozol, hogy mind a héttel együtt vagy-e vagy csak Bambammel.

-Na azért ezt tisztázzuk. Melyikőtökkel is járok?-nézel rájuk nevetve, mikor áthívnak, hogy... főzzél nekik vacsorát.

-Velem-mondja Bambam.-De ha akarod, este emlékeztetlek is-mondja, mire a fiúk húznak, te meg fülig vörösödsz és inkább lelépsz.

-Egyáltalán nem féltékeny, típus. Nem zavartatja magát, ha fiú van körülötted, teljesen megbíz benned.

-Átköltözött csak miattam egy másik országba. Miattam, nem ezért a ficsúrért-biccent a srác felé, akivel beszélsz, mikor a Leader megkérdezte, hogy segítsen-e neki szétszedni a fiút.

-Viszont imád, téged zavarban, hozni. Egy vicces sztori, valami kínos sztorival, de a kedvence amikor valami perverz megjegyzéssel. Különös kedvence mikor mások is látják a szenvedésedet.

-Bocsánat, de el kell mennem-köszönsz el a bandától, mikor nem bírod tovább barátod pajzán megjegyzéseit.

-A másik nagy kedvence, mikor a ruháiban vagy főképp mikor mások is látnak. Nem féltékeny, de az soha nincs ellenére ha ilyen dolgokkal, az emberek tudtára van adva, hogy van fiúd, még ha a tény, hogy ő az nem is tudódhat ki.

-Olyan cuki vagy, szinte elveszel az én nagy pulcsimba-vigyorog mikor meglát, és minden alkalommal ezt teszi mikor rád néz.

-Mikor szomorú vagy előveszi a bohóc énjét és addig produkálja magát amíg el nem kezdesz nevetni.

-Na ez nem kevés időbe telt. Vagy én nem vagyok vicces, ami kizárt, vagy nagy a baj. Nekem bármit elmondhatsz Jagiya-kuporodik le melléd az ágyra, ölel meg és addig nem is tántorít, míg nem mesélsz el neki mindent.

-Imádja, mikor elkíséred, őt egy-egy mv forgatására. Saját bevallása szerint sok plusz erőt ad neki az a tudat, hogy ott vagy te is a stáb között vagy valahol.

-Mások viszont nem így látják, mert valójában a folyamatosan produkálja neked magát, ami nem mindig passzol a koncepcióba.  Ezért mindig próbálod kimagyarázni, hogy miért nem akarsz menni. De amit ő akar azt egyszer eléri úgy is.

-Nem könnyű egy idolal élni de magával Bambammal se. Mert valljuk be ő azért mindig is a saját kis világába fog élni.

 Mert valljuk be ő azért mindig is a saját kis világába fog élni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kpop idol as your boyfriendWhere stories live. Discover now