KÖTÜ BİR GÜN

83 7 1
                                    

Off gün lerden pazartesi yeni bir gün ama okul varr.
Neyse okula gidince de gelmek istemiom zaten. Ama bugün matematik sınavı var ve sınava hiç çalışmadım :-( neyse 50 den aşağı almam heralde. Okula giderken köpek kovaladı 1-2 veya 3 metreydi heralde neyse okula gittimde kar nedeniyle okullar kapanmiş. Cok mutluydum ama o kopek bidaa kovalarsa tuvaletimde var zaten direk altima yaparim. Evt matematik sinavina calismak icin iyi bir firsatti ama kuzenim gil kahvaltiya bize gelmisler matematik kitabimi yirtmis ve yiyodiki son anda tuttum ama calisamam cunku defterimi arkadsima vermiştim. Arkadasima telefpn actim bir günlüğüne defterini istemistim. Arkadasimla bulusmaya gittiğimde salak arkadasim türkçe kitabini getirmis ben ona zaten"göt" diom ama gercekten salak bi coçuk . Ben kendi evime o kendi evine gitti. Ama salak kafam baska eve gitmsim,bizim evde 13 katli,o evde 13 katli,bizim evin rengi kahverengi o evde ayni renkkkkkkk. Walla kafıyı yicem lan.   Neyse o eve girdim ciktim 13. kata cikmaz olaydim salak bi amca cikti, neymis ben uyuom şerefsiz , göt, ***** git lan evimden dedi. Bende pardon amca dedim ama bende ona icimden dicektim ama ne yazikki disima vurdum yanlislikla göt amca şerefsiz sensin dedim ama nasi kostuysam heralde şehirden ciktim sandim ama babaim arabasini gordüm giddim arabanin kapisi acikti heralde babam suradaki markettetir die arabaya bindim arka koltuk taydim ayaklarimin bağcığı acilmis bağlayim die comeldiim sirada arabaya biri bindi meraba baba diecektim ama plakaya bakmamisim baskasinin arabasi cikti adam beni karakola götürdü. Polis babama acti,babam geldi kulagimdan cekerek arabaya götürdü bi fîrca atti, oyle boyle deil neyseki kulakliim kulgimdaydi babmda farketmedi . Eve gittim kuzenim gil gitmisti salak kuzenim bilgisayarimi bozmus gerizekali neyseki 3 yasinda ama sifresini nasi kirdi hala bilmiom. Ama hayatimin en kötü gunuydu.

KÖTÜ GÜNLER BAŞIMDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin