●~bölüm-13 kurtarma~●

158 13 6
                                    

●~*Evet beklettim ve çok uzgunum ama attım iste herneysssseee hikayeeye  uçalım bakalim gençlik 💓*~●

Draco marry'den belki yüz belki yüz bin kere özür diledi. Genç kızın kalacak mecali yoktu en sonunda kalktı ve draco hemen yanına geldi ve marry'i kaldırdı tam elini tutup yürütecekken marry korkarak elini çekti.
-" dokunma korkuyorum" dedi çünkü gerçekten korkuyordu sesi fısıldar  gibi çıkıyordu. Kız tam odasına çıkacakken bir ölüm yiyen bağırdı.
-" BELLATRİX MARRY POTTER'A BIR MEKTUP VAR"
(Marry'nin  anlatımıyla)
Hasssiktir şimdi sıçtım işte diye geçirdim içimden.
Evet tahmin edeceğim şey olamamıştır diye dua ediyordum içimden
Ve o sınır olduğum kadın bir kez daha aynı korkunç kahkahayı attı.



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

-" bakalım minik potter sevgili kardeşine ne yazmış." Dedi bella.

Ve sesli bir şekilde mektubu

( Harry'nin yazdığı mektup)
Kardeşim,
Iyimisin orada olduğunu biliyorum malfoy sana birşey yaptı mı? Sakin ol ve endişelenme bana mutlaka geri dön...

Seni seviyoruz
~harry, hermione,ronald

Ve sesli bir şekilde okuduktan sonra yine yüksek ve benim korktuğum bir kahkaha patlattı.
Ve marry nefret dolu gözlerle bella'ya bakıyordu.

-" AOWW ne kadar dokunaklı bir mektup öyle değilmi potter" dedi bellatrix.
-" Bella mısın nesin abime veya arkadaşlarıma birşey yaparsan seni öldürürüm." Dedi marry ama hala mecali yoktu güzlü durmaya çalışıyordu.

Bellatrix eline bir tüy kalem aldı evet marry'nin düşündüğü şeyi yapacaktı marry adına harry'e mektup yazacaktı.
Bellatrix marry'nin sandığından daha zekiydi.

(Bellanın mektuba yazdığı)

Sevgili harry potter ve saz arkadaşları,

Bana burda sizden daha iyi bakıyorlar ve ayrıca siz beni seviyor olabilirsiniz ama ben sizden nefret ediyorum...

Marry potter!

Ama bellatrix'in unuttuğu birşey vardı hermione marry'nin n yakınlarındandı ve anlayacaktı o yazının marry'e ait olmadığını.

Bellatrix mektubu sesli bir şekilde okudu ve baykuşuyla yolladı.

-" kızı odasına götür  draco " dedi bellatrix.

(Marry'nin  anlatımıyla)

Draco benim omzunu tuttu hemen ama ben elini geriye ittim. Bunu yapacağımı  düşünmemişti ve yüzüme garip bir ifadeyle baktı o an
Ne var anlımda hıyar mi yazıyor demek istemiştim ama bir yerlerim yemiyor k.b.

-" Marry böyle yapma" dedi dreykomuz

-" ilk defa ismimi karıştırmadın hayret" dedim. Çünkü hala çok sinirliydim  ona.

Ve draco artık sinirlenmişe benziyordu bir taraftan gözleri  doluydu ikizler burcu herhalde dedim içimden.

Ve beni resmen sürüyerek odaya getirdi ve içeri girdi ve konuşmaya başladı.

Marry Potter Ve Draco Malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin