" Yejin, lisa konusunda yardımcı olduğun için teşekkür ederim" abimin konuşmasıyla ilerlediğim yerden arkamı dönüp abime baktım. Elini ensesine atmış minnet gözleriyle bakarken bu haline kıkırdadım. Bu kadar mı çok seviyordu lisa'yı?
" Teşekkür için yapmadım "
Abim baş sallayıp" Lisa'nın yanına uğrayacağım birazdan gelmek ister misin"
" Olur şimdi ofise uğramam gerek gideceğin sıra ara ben inerim "
" Tamam" toplantı odasından ayrılıp ofise girdiğimde. Çocukların yanına uğrayıp elindeki dosyaları chanyeol'e verdim.
Çocuklara dönüp" Ön ürünler çıktığından halkın tepkisi için ****avm'sinde etkinlik düzenleyeceğiz "
Irene elini saçına atıp " Ah bu etkinlik günleri tüm enerjimi alıyor" diğerleride ırene katıldıklarında sorulan soruyla yeni işe giren stajyere döndüm.
" Reklam için Frass'a ne zaman haber vereceğiz..?"
" Onunla satış departmanı ilgileniyor ve büyük ihtimal 1 haftadan kısa sürede reklam yayınlanır" jihyo çekingenliğe bürünüp
" Teşekkürler bayan Lee"
Gülümseyip" Sorun olduğunda rahatça sorabilirsin"
Chanyeol elini jihyonun omzuna atıp gerginliğini almak adına
" Aynen rahat ol biz aile gibiyizdir aramızda düşmanlık felan olmaz"Jihyo gülümserken çalan telefonumla yanlarından ayrıldım abimin aradığını görünce aramayı reddedip aşağıya indim.
Arabanın kapısını açıp bindim.
" Gidelim minho gelmiyor mu?"Abim arabayı çalıştırıp " Birimiz şirkette kalmalı" dediğinde kafamı anladım anlamında salladım " Ne zaman söyleyeceksin minho ya? Seni döveceğini sanmam"
Abim ters bakış yollayıp " Hah minho mu beni dövecek?" Anlaşılan söylememişti.
" Minhonun eli sert diye söyleniyordun geçen "
İsyanla" Ne yiyor anlamıyorum ki? Doğuştan güçlü " gülerek başımı cama yasladım.
" Onu geçte Lisayı ikna etmek zordu değerini bil"
Abim rahatsızca" Kıza ne söylediysen artık direk kabul etmiş"
Omuz silktim" Napayım sürekli bahane çıkarıyordu dayanamam böyle şeylere biliyorsun ayrıca işe yaradı nakil ne zaman?"
Mırıldandı" Haftaya yapacaklarmış "
" Umarım hızlıca iyileşir"
" umarım"
————————————————————————
" BANGCHAN CANINA MI SUSADIN LAN SEN NE DEMEK KARDEŞİNDEN HOŞLANIYORUM?!" evet .. minho lisa ile abimin sevgili olduğunu öğrendi.
Minho elindeki masa lambasıyla cani bir şekilde abime ilerlerken lisayla birlikte minho'yu tutmaya çalışıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]
FanfictionHyunjin sehun ve jisoo'nun olduğu yerde bir kişinin daha olduğunu fark ederek gözlerini yanlarındaki kadın'a çekti. Gözleri , kadını bulduğu anda kala kaldı. Kadın çok güzel di.. bakışlarını yüzünden çekip bedenine çektiği sırada zorla yutkundu.Kal...