19.bölüm

401 23 16
                                    

" Irene ürünleri yenilediniz mi?"  Irene dönüp " Şimdi geldiler yerleştireceğiz" kafamı tamam anlamında sallayıp ağrıyan omzumu ovdum.

2 saattir birimiz anketle uğraşıyor diğerimiz satılan ürünleri yeniliyor müşterilerle ilgileniyorduk . Çocuklar bana ihtiyacı olmadığını söyleselerde el atmıştım.

Yeni üründe ferahlığı ön plana çıkarmış,iyi tepkiler toplamıştık buna sevinsekte yorulmuştuk.

"Suho sen dinlen ben ilgilenirim" suho tereddütle bakarken sorun yok diyerek dinlemesi için oturduğuna emin olup reyonlara yöneldim ters çevrilenleri düzeştmeye başladım. Yerinden aldıklarında geri koyacaklarında düz koysalardı keşke...

" Müdürüm! Son ürünler geldi" ırene seslenmesine karşı elimi reyondan çekip yanlarına ilerledim.

" Boş olan reyonlara dizelim "  hepsi başını sallarken ürün kolisini suho ile chanyeol reyon önüne çektiklerinde kutuyu açıp ürünleri doldurmaya başladık.

Aslında bunları bizim yapmamız gerekmiyordu fakat müşteriler bu tarz şeyleri samimi buluyor yaklaşıyordu.

" Vayy senin gibi bir fıstığı çalıştırıyorlar mı saygısızlık!" Tanımadığım iğrenç bir ses kulağıma vardığında yüzümü buruşturmamak için zor durdum.Sinirlenmemek için gözümü yumdum. Önümü döndüğüm sırada vücudumu rahatsız edici bir şekilde süzüyordu.

Sinirle tısladım" Ne yapıyorsun?"

Adam şaşırmış gibi yapıp" Sevmedin mi?" Dediğimde yumruğumu sıktım

" Terbiyenize takılın!" Irene sinirle yanıma atıldığında elimle durmasını işaret ettim.

" Ama müdürüm!" Dediğinde kulağına eğildim " Ben hallederim sen işe dön" zar zor işine döndürdüğüm sırada o iğrenç adam tekrar konuştu. Şunları susturamıyor muyduk.

" Ya! Böyle yerde çalışma benim mağazamda çalış ben seni böyle zorlamam" laubali konuşmaya devam ettiğinde sinirle nefes verdim.Cidden midemi bulandırmıştı.

" Biliyor musun? Mağazını satın almam 5 dakika mı, burdan attırmamda 2 dakikamı felan hatta hapise bile attırmam hızlı olur hadi seç birini" 

Adma gülerek" Hadi be hırçın çıktın"  dediğinde histerik kahkaha çıktı ağzımdan inanmıyordu da. Ve hâla gözü vücudumda dolanıyordu. Tek kelime tiksindiriciydi.

Sinirle önüne yaklaştım" Biliyor musun İş yerinde böyle rahatsız edilmekten nefret ederim ayrıca senin gibiler midemi kaldırıyor pislik herif hâla haz peşinde misin?" 

" Ver mi dedim sanki? Ne bu hırçınlık kızım" kahkaha atarak kafamı kaldırdım cidden aklında sorun vardı. Etrafımızda birkaç insanın oluşu sinirlerimi iyice zıplatmıştı. Cidden suho ve chanyeol neredeydi ! Ayrıca mağazada bizden başka kimse yoktu şaka gibi

" Beynin almıyor mu senin? Seni yok etmem 5 dakika mı alır diyorum sense hâla tacize devam ediyorsun defol diyorum "  Cebimden telefonu çıkaracağım sırada

Adam yaklaştığı sırada geri adım atacağım an elini belime değdirdiğinde.Uzaklaştırmak için yeltendiğim sırada adam aniden gelen yumrukla yere serildiğinde şokla yerde yatan adama baktım. Acıyla inlerken üstüne 2-3 yumruk daha geçirildi.

" Seni ***** **** " aşina olduğum sesi duymamla şaşkınlıkla mırıldandım
" Hyunjin..?" Var gücümle omzularından tutup ayağa kaldırdığımda sinirle adama bakıyordu.

Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin