✨Párty✨

72 3 0
                                    

Bryce se po návštěvě u jeho mamky vrací zpátky do sway house. Z letiště už konečně přijíždí k sway housu a všichni ho s radosti přivítali a proto že tu Bryce tak "dlouho"nebyl tak se rozhodli že udělají párty ( jak jinak 😂). Domlouvali se koho pozvou,chystali jídlo a samozřejmě že jeli nakoupit alkohol (bez toho by párty přece nebyla😆).Dokonce Bryce natáčel i vlog z  té přípravy párty protože měla být fakt hustá . V seznamu byl i hype house a team10.Party se už blížila a lidi začali pomalu přicházet.V tom Bryce uviděl nějakou holku která přišla s Charli a v hlavě si říkal: kdo to je? Ta je fakt pěkná😩💕musím se s seznámit .V tom ho Josh zastavil a zatáhl ho za ruku že mu musí něco říct: hej Bryci vidíš tamhletu holku?Bryce odpoví : jo vidim nevíš náhodou kdo to je? Josh:to je adisson nová tiktokerka Bryce:aha. Josh:ta je hezká že Bryci .Bryce v hlavě : hlavně ať se mu nelíbí 😩🙏a pak nahlas odpoví: ani ne já mám radši hnedovlasé(addi je ještě blonďatá)Josh:tak to jo už jsem lekl že se ti taky libí,pomůžeš mi ji sbalit a Bryce odpoví: Jj jasně vždyť jsme nej kámoši.Bryce v hlavě : jzs to snad ne já nemuzu pomáhat😳 když se mi taky libi budu mu to muset nějak pokazit abych se ji líbil já 😈.
Pokračování.....

#bradissonKde žijí příběhy. Začni objevovat