Tony Stark💰Tak, jest zazdrosny. Wtedy Tony jakimś cudem znajduje dla ciebie czas. Bierze cię na kolację lub oglądacie razem film.
Steve Rogers🇺🇲
Tak, jest zazdrosny. Co prawda nie bardzo, stara się to ignorować ale gdy nie daje rady, popisuje się przed tobą. Prezętuje jakieś swoje zdolności lub pokazuje jakie ma mięśnie.
Thor⚡
Tak, jest zazdrosny. Gdy blondyn widzi co się dzieje pokazuje kto tu rządzi. Zaczyna rozkazywać wszystkim i bardzo się rządzi. Poza tym często wtedy tuli się do ciebie i jest milutki.
Peter Parker🕷️
Raczej nie zdążą się mu być zazdrosnym, a jeśli tak się dzieje ignoruje to ponieważ uważa to za oznakę że ci nie ufa.
Bucky Barnes❄️
Jest zazdrosny. Bucky jest zazdrosny o prawie każdego, wystarczy że jakiś facet się do ciebie zbliży a już go wygania. Posyła mu wtedy mordercze spojrzenie łapie cię w talii lub gdzie kolwiek indziej i odchodzi razem z tobą. Niestety zdaża się też że całą swoją złość odreagosywuje na tobie i krzyczy na ciebie lub się wścieka przez co wychodzi wiele kłótni.
Loki🐍
Tak, jest zazdrosny. Gdy mężczyzna widzi że zwracasz na innego szczególną uwagę zwykle robi mu psikusa. Wysyła go do innego wymiaru, zamienia go w obrzydliwego potwora, straszy go itp. Często też później wieczorem spędzacie miło i romantycznie czas. Loki boi się że możesz go zostawić dla innego bo cię nie zadowala w łóżku.
Peter Quill🎶
Nie jest zazdrosny bo nie ma takiej potrzeby. Jesteś bardzo wierna i nie dopuszczasz do siebie innych facetów.
Sam🦅
Jest zazdrosny. Sam wtedy często ci się podlizuje. Robi ci kawę, śniadanie lub kupuje ci kwiaty. Sądzi że takimi małymi gestami zaplusuje u ciebie.
Natasha🔫
Raczej nie jest zazdrosna, nie wyobraża sobie nikogo innego przy tobie oprócz niej samej.
Hejka! Jak wspominałam rozdział późno ale nadal jestem na obozie wiec ciężko było mi coś wrzucić. Kolejny rozdział powinien się pojawić w sobotę. Do zobaczenia ciumaski:)))
CZYTASZ
Preferencje Marvel
FanfictionChyba każdy wie o co chodzi, więc nie będę tłumaczyła. Postacie macie wypisane w pierwszym rozdziale. Tak wgl to moje pierwsze preferencje więc bądźcie wyrozumiali jeśli nie będą idealne z góry dzięki :) *akcja rozgrywa się przed śmiercią jakiegokol...