Melisin agzindan
Gozlerimden istemsizce yaşlar suzuluyodu. Sonra toparlanıp Asya ya bakmak aklıma geldi. Aglamasini çığlık atmasını bekliyordum. Ama onun gözünden sakince yaşlar suzuluyodu ve hep aynı şeyi tekrarliyodu.
"Onlara veda bile edemedim etmedim. "
Ama çok sakindi suan büyük ihtimal soktaydi. Kendine gelmesi için bağırdım ve ona tokat attım. Sonra hickirarak ağlamaya başladı. Sonrada koşarak kafeden çıkıp sahilde ağlayarak koşmaya başladı. Ona yetişmek için bende kosuyodum. Sonra bu anda durdu ve yere yığıldı. O anda yardım edin diye çığlığı bastım.
Arasin ağzındanSahilde yürürken bir kız çığlığı duydum. Yardım edin diye bağırıyordu. Koşarak gittim. Bi tane kız yerde yatıyordu. Yanındaki kıza neler olduğunu sordum. Biraz önce annesinin ve babasinin olumunu duyduğunu sonrada bayildigini söyledi. Kızı hemen kucaklayıp az ilerdeki arabama taşıdım. Aman tanrım bu kız çok güzeldi. Diğer birlikte olduğum kızlardan çok farklı guzel. Ayy ne diyorum ben ya burda kızın haline bak. Sonra yanında ağlayan kıza bayılan kızın adını sordum. Asya dedi. Asya... Ölen ablamin ismi.istemsizce gozum doldu. Sonra hastaneye geldik. Asyayı kucaklayıp hastaneye taşıdım. Bi odaya aldılar. Tansiyonu düşmüş. Hemde çok fazla. İki saattir uyuyodu. Bizde başında durduk. Yanimdaki asyanin arkadaşı olduğunu tahmin ettigim kiz hic konuşmadan ağlıyordu. Ona herşeyi anlatmasını söyledim. Önce öyle suratıma baktı. Sonra anlatmaya başladı. O anlatırken içim burkuldu. Ablam da trafik kazasında ölmüştü. Asya yi az çok anlayabiliyodum. Onu çok zor günler bekliyo. Sonra aklıma geldi. Hemen saate baktım. Bir saat sonra otobüs kalkicakti. Yanlız yaşıyordum.Artık bu şehirde beni bağlayan bişey kalmadığı için Izmir e tasinicaktim. Okula orada devam edecektim. Hemen hastaneden çıkıp arabama atladigim gibi eve geldim ve bavulumu alıp otogara geldim. Tam zamanında.. otobuse bindim. Yanıma bi kız oturdu. Tam anlamıyla o*r*o*s*p*u. Normalde ilgilenirim ama simdi hiç içimden gelmedi. Bende kafamı arkaya yaslayip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
Romanzi rosa / ChickLit3 yeni bölüm daha yazdim ama e-postayi dogrulamam gerekiyo yayimlayabilmek icin ve sifreyi de yazmak gerekiyo ama ben yine benligimi gosterdim ve sifremi unuttum ama bi yolunu bulucam