Yine mi veda

109 4 0
                                    

Melisin agzindan

Icerden Asyanin hickirigini duymamla içeri daldım. Evet resmen daldım. Sonra arkadaşıma sımsıkı sarildim. Onun hep yanında olucam. O benim kardeşim sayılır.
Asyanin ağzından
(Bir hafta sonra)

Artik bana bu kadar acı veren bu evde bu şehirde duramam. Biliyorum. Suan burdaki tek destegim melis. Ama daha fazla burada kalamam. Hemen bavulumu topladım ve melisle vedalasmaya gittim. Kapıyı çaldım. Melis açtı. Beni görünce boynuma sımsıkı sarıldı.

"Melis b-ben g-gidiyorum. "

"Ne! Nereye? "

"Bilmiyorum başka bir şehre burdan uzak biyere"bi süre suratıma baktı sonra

"Saçmalama asya daha nereye gittiğini bilmiyosun ayrıca ne kadar kalacaksın gittiğin yerde?? "

"Bi daha buraya gelmemeyi dusunuyorum"dedim ve arkama bakmadan ağlayarak koşmaya başladım. Melis arkamdan bakakaldi. Ona mektup yazmıştım kosarken eline tutusturdum. Mektupta aynen şöyle yaziyodu

"-Melis! Kardeşim! Canım arkadaşım! Özür dilerim ama bana bu kadar acı veren bi şehirde artık yapamam. Nolur beni anla.. Söz veriyorum seni ariycam. Şimdi arasanda ulasamazsin. Gittiğim yerde kendime ev tutucam ve okula basliycam. Emin ol yeni şehir bana iyi gelecek.  bi süre yanlız kalmaya ihtiyacım var. Ama biliyorum hayat bizi ayiramiycak. Bi gün karsilasicaz. Ne olur ağlama üzülme.. Seni çok seviyorum Melisim kardeşim. "Hemen bi taksiye atladım. Havaalanına geldiğimde en yakın bilet nereye ve ne zaman diye sordum. Yarım saat sonra izmir e varmış ve hemen aldım. Bekle beni Izmir...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Uyandığımda izmir e gelmiştik aman tanrım ben kaç saat uyudum!! Hemen indim bavulumu aldım bi taksi çağırdım. Gelince taksiye atladım ve beni emlakciya götürmesini söyledim. Istanbulda babamın şirketinin ortağı vardı ve babamın çok yakın arkadaşıydı.Adnan amca. Bana her ay 4. 500 lira bankaya yatıracak. Emlakciya geldiğimizde indim tabi bavulla. Sonra girip emlakciya istediğim evi anlatım.

"Merhaba. Ben içinde eşyası olan bi ev kiraliycaktim."önceden arastirdigim okulumu tarif edip ona çok uzak olmamasını rica ettim. Tam istediğim gibi bi ev olduğunu söyledi. Gidip baktık aman tanrım bu ev benim için muhteşem. Iki katlı kocaman bahçesi arka tarafta da küçük bi havuzu olan şirin çok bakımlı dışı fuşya renk her tarafı yesilliklerle çiçeklerle süslenmiş bir ev. Hemen tuttum. Odalarida muhteşemdi. Benim odam ikinci katta bi penceresi havuza digeri ise on bahceye bakan acik mavi boyali icindeki yatak kitaplık elbise dolabı ve aynalı sifonyer bembeyaz... Hemen dolaba kiyafetlerimi yerlestirdim. Istanbulda ki evimizde yardimcilardan çok sevdiğim biri vardı ablam gibiydi. Izmir e taşındılar. Bi umut onu aradım. Açtı ve olanları anlattım. Çok üzüldü. Sonra anlaştık yanımda çalışacak. Yarın sabah erkenden gelicek ve yerlesmeme yardım edicek ve her gün artık sabah erkenden gelip akşam yatarken gidecek. Bana yardımcı olacak. Neyse zaten yorgundum hemen uyudum. Yarın sabah yeni hayatimin ilk gunu olucak...

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin