Yeni hayatimin ilk günü

141 5 3
                                    

Zil sesiyle uyandım. Benim kimsem yokki burda kim olabilir??Aaaa Zeynep abla..bugun yardima o gelicekti.hemen asagi inip kapiyi actim.sonra boynuna sarilip aglamaya basladim.oda bana sarildi."üzülme canim hepsi gecicek inan bana"

"Gecicek dimi zeynep abla"

"Gecicek bitanem"sonra iceri gecti."hadi hemen baslayalim bugun anca yerlesiriz zaten"

"Tamam zeynep abla"sonra basladik o temizlik yapti supurge toz filan bende odamda esyalarimi yerlestirdim.isimiz bitince markete alisverise gittik.yiyecek biseyler aldik.mavili cicekli nevresim takimi aldim.isimiz bitince eve geldik.butun islerimizi bitirdik.eveeett artik eve tamamen yerlesmistim.sonra zeynep abla yiyecek biseyler hazirlamak icin mutfaga gecti.bende uzun bi dus aldim sonra ayicikli pijama takimimi giydim.ayicikli pofuduklarimida ayagima gecirdim.belime gelen koyu sari bukleli saclarimida kuruttum taradim ve daginik bi topuz yapip asagi indim.indigimde yemek hazirdi.yemek yedik sohbet ettik ve zeynep abla gidince kendimi yataga attim.
Bir hafta sonra

Sabah alarmin calmasiyla uyandim.eee zeynep ablanin gelmesine yarim saat var.aaaa  bugun okulumun ilk gunu...hemen kisa bir dus aldim.okulu arastirmistim.kiyafet serbestdi.üstume mini siyah kot sortumu gecirdim.ustune gobegimi hafif acikta birakan bir beyaz tisort gecirdim.Hafif bir eyeliner cektim ve yesillerimi ortaya cikaran goz kalemimi surdum.pembe ruj surdum.sonra sacimi daginik topuz yaptim.Aynadaki yansimama baktim.Fazlami kusursuz olmustum acaba?? Ama fotograflardan baktigim kadariyla ordaki cogu kiz boyleydi.sonra asagiya indim.zeynep ablanin gozleri sismisti.ne oldugunu sordum.esinden ayrilmis ve bi sure burda kalabilirmiyim diye soruyo. "Abla cok uzuldum tabi kalabilirsin bende yanlizim zaten istedigin kadar kal"dedim.sonra biseyler atistirip ciktim.Bu arada Adnan amca bana araba almis dun gonderdi.kirmizi ustu acik spor muhtesem bi araba..hemen arabama bindim ve okuluma girdim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin