Hoofdstuk 14 A regular day

338 8 0
                                    

De dag had een mooi begin, zon lichte wind en perfecte Ney en ik. Ik kreeg een telefoontje van Yasmine of ze morgen kon komen! Ze had haar stage af en hoefde niet naar school. Ik vertelde dat ze kon komen en ik vond het geweldig! Ik had haar erg gemist. Melis.. Ney riep me vanaf boven. Yeah? Vroeg ik. Can you come?! Ik rende naar boven en ging voor hem staan, hij zag er droevig uit. What's wrong? Vroeg ik bezorgd. Tonight i have to go to Australia for 3 weeks. Tonight?! 3 weeks?! But that is extreamly long Ney! I know Mel but i just heard it today and i can't change it i am so so so sorryyyy but i have to go for matches etc. I get it zei ik treurig. Davi zou vandaag terug komen van zijn moeder, precies wanneer Ney weg moest. Ik voelde me sip en verdrietig. Ik zou hem 3 weken niet zien!! Dat is natuurlijk niks vergeleken met 3 maanden maar toch.... Ik zou hem verschrikkelijk missen. Ik hielp hem met inpakken en hij ging Davi halen. Ik was alleen thuis en ik verveelde me zonder hem. Nu al, hij was nog niet eens in Australië. Ik dacht eraan om die drie weken misschien naar Nederland te gaan. Naar mijn familie, die ik hartstikke veel miste. Als Yas weer terug zou gaan van hier naar NL zou ik meegaan besloot ik nu. Hij kwam thuis met Davi en hij vertelde het nieuws tegen hem. Hij vond het ook niet leuk,maar hij kon er ook niks van maken. Het was 9 uur en ik en Davi zetten hem af op het vliegveld waar ook al zijn andere teamgenoten waren. Ik ga hem een knuffel en een zoen. Ik was verdrietig maar wat kon ik doen? Niks. Helemaal niks. Davi en ik kwamen thuis en ik stopte hem in in zijn bedje. Hij was zo schattig. Ik liep naar beneden en ging televisie kijken totdat er aan de deur gebeld werd. Ik was moe en zag er niet uit, maar toch deed ik open. Yasmine?!!! Nu al?! Is je vlucht vervroegd ofzo? Neeeee ik heb gewoon een eerdere vlucht genomen, vind je het erg? Nee, nee ik ben toch alleen met Davi. Huh? Waar is Ney? Naar Australië voor 3 weken, net een paar uur geleden vertrokken zei ik gapend. Ow.. Nou ik kom je gezelschap houden zei ze blij. Ik lachte terug thanks Yas ik heb je te erg gemist!! Ik omhelsde haar. We gingen slapen want we waren moe. Om 3 uur in de nacht ging me telefoon. Uughh wat nu weer ik pakte me tel en het was Neymar die belde. Wtf hij kan niet nu al geland zijn. Ik nam op en we hadden een gestresste conversatie. NO NO NEYMAR PLEASE NOT... I DO NOT WANT TO LOOSE YOU! I LOVE YOU PLEASE DON'T....... I can't loose you i love you and you just can't.....

Wordt vervolgd als ik kan merken dat jullie het leuk vinden!

A NeymarJR fanfiction~ Meet NeymarJRWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu