" AHAHAHHA delirmiş olmalıyım" sinirle karışık kahkaham mutfakta yayılırken baek korktuğunu belirten bakışlar yolluyordu .
Baekhyun yalvarır tonla" Yejin yeter bak cidden yeter korkuyorum" desede hala sırıtarak bardağı tutuyordum. Tek dikişte içtiğim su bardağını tezgaha sertçe bıraktığımda baekhyun yastığına sarılmış şekilde beni izliyordu.
" ahaha ben mükemmelim ya çok zekiyim ahahaha" Gün geçtikçe psikopata dönüşüm aile ahalisini ürkütülüyordu. Bana ayar olan yengem bile gelip iyi olup olmadığımı sormuştu gerisini siz düşünün.
Baek ayağa kalkıp koşturarak mutfaktan ayrıldı
" Amca,Yenge! Bu kızınız beni korkutuyor neyi var?"Önüme düşen saçlarımı üfleyerek geri odama doğru yol aldım.2 gündür Ne şirkete gitmiştim nede sürekli arayan hyunjin'e dönmüştüm.
Ogün hızla kaçıp ortadan yok olmuştum. Bunu yapmam eminimki hyunjin in ağrına gitmişti. Oflayarak karışmış olan saçımı iyice karıştırdım. Ne diye kaçmıştım? Hayır yani umut verip kaçmış gibi olmuştum ayrıca o an aklıma geldiğinde utançtan hyunjin'in yüzüne bakamazdım.. aptal gibi kaçmıştım işte.
Yatağıma geri uzanıp tavanı izlemeye başladım. Bu tavırlarım baekhyunu bile korkutmuş aramızdaki düşmanlık yokmuş gibi davranmıştı. Hayrına iyilik yapmak istedi herhalde.
Annem odama dalıp" Yejin ,aklının son zerresini henüz kaybetmediysen aşağıya inip arkadaşını karşıla"
Uzandığım yerden doğruldum" Ne arkadaşı ya? Durumumu görmüyor musunuz?"
Annem elini anlına atıp " Bence hemen inmelisin yoksa büyükannen 2 dk sonra nikahınızı yapacak"
Güçlü bir"Ne!"çığlığı çıktı ağzımdan. Of kim gelmişti? Hyunjin? Ahaha hayır olamaz. Olmaz. Dimi?
Hızla saçımı düzeltip merdivenlerden aşağıya indim. " rezil olmak istemiyorsan giy şunu" baekhyun varlığını bilmediğim anda belirip üstüme attığı hırka ile reflexen alıp elimdekine baktım. Birde üzerimdekine
Civ civli tişörtlemi çıkacaktın adamın karşına yejin? Biraz hızlı değil misim acaba?
Baeke dönüp" Ah eyw" baek 'benden uzak dur' bakışlarını eksik etmeyi bir eli cebinde aşağıya inerken verdiği hırkayı üzerime geçirdim. Normalde asla giymezdim falat el mecbur. Gerçi bana yardım etmesi ayrı tuhaftı. Daha fazla kurcalamayıp aşağıya indim.
İki elimi birleştirip çene altıma koydum
Lütfen hyunjin olmasın." Yejin?" Aha bittim. Yok olamıyo muyum?
Kapattığım gözümü ağırca açtım.
" Yejin ?"
Tedirginlikle
" H-hyunjin? Senin burda ne işin var?"Sırıtarak" Seni görmeye geldim?" Hay bide gülüyor ne güzel gülüyormuş
Bezgince kafamı eğdim mırıldandım" Ben kendimi sana göstermiyorsam vardır bir sebebi niye buradasın
" Ne güzel seni görmeye gelmiş böylemi davranacaksın yejin!" Büyükannem varlığını belli ederken dudaklarımı birbirine vurup utana sıkıla koltuğa oturdum. Bir ucunda hyunjin bir ucunda benim oturmam cidden.. tuhaftı
" Büyükanne ben rahatsızım ya bırak gideyim"
" Doğru son 2 gündür evin içine kasvet doldurdun ansızın kahkahaların bizi ürkütüryor" büyükanne utanma sen söyle herşeyi iyice rezil et
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]
FanficHyunjin sehun ve jisoo'nun olduğu yerde bir kişinin daha olduğunu fark ederek gözlerini yanlarındaki kadın'a çekti. Gözleri , kadını bulduğu anda kala kaldı. Kadın çok güzel di.. bakışlarını yüzünden çekip bedenine çektiği sırada zorla yutkundu.Kal...