"Hâlâ kaytarıyor musunuz siz? İreina burayı bu halde görürse sıra dayağı yeriz aptallar!"
Erin, ayağını hırsla yere vururken bir yandan tabiri caizse bok götüren odadaki Keşif Birliği askerlerine sitem ediyordu.
"Hah, abartılacak bir şey yok. sadece.. biraz dağınık o kadar. Hallederiz."
Shin, Mirabelle'in kucağındaki kafasını hafif kaldırıp Erin ile göz teması kurduktan sonra başını eski konumuna getirdi.
"Sen değil miydin bulduğun saçma plan ile "Hallederiz." deyip tamı tamına ON askerimizi sikik titanlara yem eden? Aptal herif. Kalkıp panoyu düzenle ve bir işe yara. Siz, diğerleri! Derhal ellerinize temizliğe yarayan şu garip deterjanlarda-"
"Windex, Mira. Onların adı Windex."
İreina, kimsenin fark etmediği bir zamanda odaya girmiş ve boğazını temizleyip Mira'nın sözünü bölerek kendini belli etmişti.
"Oh, İreina! Sen mi geldin? Hiç fark etmemiştim.. BİZ DE TAM BURAYI TOPLUYORDUK!!"
"Hey Teru, Yalancıyı sikiyorlarmış denemek ister misin bro?"
Shin cümlesini bitirir bitirmez yüzüne 41 numara asker botunu yemiş, gülüşü suratında asılı kalmıştı.
"Saygı sınırlarını aşma."
İreina yüzüne eğilip kafasının yanına düşen botunu aldı ve ayriyeten bot ile kafasına hafifçe vurdu.
"Yapacağınız işi sikeyi- Pardon kaptan."
Shin mırıldanmasının aslında mırıldanma olmadığını fark etti ve elleriyle yüzünü kapattı.
İreina ise ona aldırış etmeden Erin'in yanına geçti.
"Diğerleri nerede?"
"Bilmiyorum, en son yeni sinyal dumanları temin etmeye gidiyorlardı. Ben de neden grupça gittiklerini sormadı-"
"Ne demek sormadın? Tek bir asker de gidip gerekli erzağı alabilir, nasıl görevini yapıyorsun sen? Ben seni zeki sandığım için onlardan sorumlu tuttum. Ama bakıyorum da bir grup yarım akıllı askerin kaytarmak için uydurduğu bir kaç cümleyi yutmuşsun Erin Murphy Potter."
İreina bakışlarını Erin'den çekip içerideki tüm askerlere çevirdi,
"Eğer; birinizin hata yaptığını, plana uyumayıp başına buyruk hareket ettiğini.."
Derin bir nefes alıp cümlesine devam etti,
"Ya da birliğe zarar verecek en ufak bir davranışta bulunduğunu görürsem.. Onu duvarın dışındaki şu çirkin yaratıklara yem tuzağı olarak kullanırım. Yeterince anlaşılır oldu mu?"
Odada derin bir sessizlik vardı, öyle ki İreina'nın sinirle solduğu nefesi net bir şekilde duyuluyordu.
"Güzel, ben de böyle düşünmüştüm. Şimdi burayı toparlayın. Erin, yerdeki kağıtları ve kitapları düzenle. Mirabelle, sen de camları sil ve eşyaların tozunu al. Siz ikiniz, Erkeğim diye dolaşanlar. Siz de gidip şu aptal askerleri bulun. Eğer sıkıntı çıkarırlarsa, zor kullanabilirsiniz."
Kaptan, sağ elinin avuç içini odadakilerden tarafa çevirip baş hizasında orta-işaret parmakları ile selam verip dışarı çıktı, ve ardındakiler tek kelime etmeden işlerine koyuldu.
Keşif Birliği üyeleri ;;
İreina
Berg
Erin
Teru
Cheng
Sea
Rin
Mirabelle
Shin
Garden
Olivia
MiraBiraz kalabalık, ama ayrımcılık olsun istemedim bu yüzden aktif olanların çoğunu ekledim. Daha birisini eklemem ya da çıkarmam.
İreina'yı Levi, Berg'i Erwin yerine koydum, çünkü düşününce çok hoşuma gitti-
VE, ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ANİMEDEN TAMAMEN BAĞIMSIZ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shingeki No Kyojin | Diana.
Action"Kalplerinizi adayın!" ©dianaology | 2021 @Dianaentertainment