"Chaeyoung နင့်မှာတူမရှိတာငါလဲမသိပါလား.....” lisaမေးလိုက်တော့ chaeyoung က
"ဟုတ်တယ် နိုင်ငံခြားကနေပြန်ရောက်တာမကြာသေးဘူး...”
"အော်...... ဘယ်သူ့ကလေးလဲ....”
"ဟို.....lisa ငါ sooနဲ့ ချိန်းထားလို့သွားလိုက်ဦးမယ်...နောက်မှတွေ့မယ်နော်...”ဟု ဆိုကာ Janeလက်ကလေးကိုတွဲ၍ ရုံးခန်းအပြင်ထွက်ရန်ပြင်လိုက်သည်....
Janeလေးက သူ့ကို တာ့တာပြကာ
"See u mommy....” ဟု ဆိုသဖြင့်သူက"See u baby...” ဟု ပြန်ပြောလိုက်သည်...
Mrs.Manoban လည်း....
"mommyလည်းသွားတော့မယ် lisa.... ” ဟုဆိုကာ အသီးသီးထွက်သွားကြတော့သည်......
ထိုအခါမှပင်သူလဲ ဆိုဖာတွင်ထိုင်နေရာမှထကာ အလုပ်စားပွဲတွင်ဝင်ထိုင်ကာ ကျန်ရှိနေသေးသည့်အလုပ်များကိုလက်စက်သက်နေလိုက်သည်......
အဖျားသွေးကရှိနေသဖြင့် သူ computer ကို အာရုံစိုက်ရတာ ကြာလာတော့ ခေါင်းကမူးလာသည်.....ထိုင်ခုံကို နောက်ကျောမီထိုင်ချလိုက်ပြီး မျက်လုံးကိုမှိတ်ထားလိုက်သည်......
Jennie lisaရှိရာ JL groupသို့ဘာရယ်မဟုတ်လာခဲ့မိသည်....
Company က သူ့လက်ထက်ကအတိုင်းပင်မပြောင်းလဲပေ..... ဝန်ထမ်းများက သူမဝင်လာတာတွေ့တော့ ဦးညွတ်ကာ အရိုအသေပေးကြသည်.....
သူမက ခေါင်းကိုအသာအယာညိမ့်ပြကာ ပြုံးလျှက်ပင်
"လုပ်စရာရှိတာဆက်လုပ်ကြပါ......” ဟုဆိုကာ ရုံးခန်းသို့တက်လာခဲ့သည်...ရုံးခန်းထဲခြေချလိုက်တော့ Lisaကပင်ပန်းလို့ထင်ပါရဲ့ ထိုင်ခုံပေါ်တွင်ပင် လက်ကလေးထောက်ကာ မျက်လုံးများမှိတ်ထားသည်ကိုတွေ့လိုက်ရသည်...... အိပ်ပျော်နေသည်ထင်ပါရဲ့..... ရုံးခန်းအပြင်အဆင်ကလည်းသူမရှိစဥ်ကအတိုင်းပင်ပြင်ထားသည်.... စားပွဲပေါ်ကြည့်လိုက်တော့ သူမတို့ parisတွင်ရိုက်ထားသော ပုံကလေးကိုထောင်ထားသည်ကိုတွေ့လိုက်ရသည်....
သူမ ရဲ့ honeyလေးကတော့ သူမဝင်လာတာကို မသိသေး....... Jennie မတွေ့တာကြာပြီဖြစ်သည့် Lisa မျက်နှာလေးက်ိုငေးစိုက်ကြည့်နေမိသည်.... မျက်နှာကဖျော့တော့နေသည်.... နှုတ်ခမ်းဖူးဖူးလေးဆီအကြည့်ရောက်သွားတော့.......
JE LEEST
Love at first sight 😍
Romantiekချစ်တယ်ဆိုတာမင်းနဲ့တွေ့မှသိလာတာပါ...မင်းကိုမြတ်နိုးတယ်.... မင်းဟာကိုယ့်ရဲ့အချစ်ဦးပါ.... ခ်စ္တယ္ဆိုတာမင္းနဲ႕ေတြ႕မွသိလာတာပါ...မင္းကိုျမတ္နိုးတယ္.... မင္းဟာကိုယ့္ရဲ႕အခ်စ္ဦးပါ....