"Karneler de bok gibi amına koyayım!" diye isyan ettim. Karneleri alır almaz klasikleşen beşli toplantısını yapıyorduk bizde. Salonda herkes bir tarafa yayılmıştı. Bok gibi geçen dönem de tabi ki bok gibi karnem olmuştu. Bu beşlide en çalışkan hiç bir zaman olmamıştım ama Yiğit'ten daha kötü ortalama da ömür boyu yapmamıştım. Uras'la harbi ders çalışmışlar ben iki test çözüp sevişiyorlar sanıyordum ama adamlar ciddiymiş.
"Ben akademik hayatımın en büyük başarısını bu dönem gösterdim valla." dedi Yiğit gülerek. Ulan sevgili yapılınca ortalama düşmez mi normalde? Kim yapıyor bu genellemeleri amına koyayım ya? Hadi biri bu lafları ortaya atmış bizler niye sazan gibi atlamışız olaya? Yok lise çok güzel, yok sevgilin olursa ortalaman düşer, yok göz açıp kapayana kadar biter. Hiç biri doğru değil. Birincisi hayatımın en boktan ve ağır çekimde dönemiydi ayrıca salak Yiğit ortalama kasmıştı sevgilisiyle. Çok sinirliydim şu an.
"Sen niye öldürecek gibi bakıyorsun bana?"
"Sinirliyim ben üzerime gelmeyin." diye bağırdım. Regli döneminde Ahsen'de böyle davranıyordu. Sanırım regl olmuştum. Ya da Yağız hala benle sevişmediği için ota boka sarıyordum.
"Tamam be ne bağırıyorsun?"
"Yağız sakinleştir şu katil civcivi!" dedi Ahsen gülerek ama ben gülmüyordum. Temas bağımlılım olduğu için Yağız'ın bacağı nın üzerindeydi bacaklarım ve homurdanarak çektim. Sakinleştirsinmiş bir kere sevişsek ölür sanki anca öpüşelim.
"Sevgilim iyi misin sen?" dedi sakin sesiyle Yağız. Allahım hemen sakinleşiyorum sakin olmama engel ol.
"Değilim ne yapacaksın?" diyip kollarımı birbirine doladım ve etrafa ölümcül bakışlar atmaya başladım.
"Deli sikmiş gibi ne bu haller?" diye oturduğu yerde dikildi Batuhan.
"Anca deli siker zaten başka siken yok." diyerek Yağız'a baktım ağızı açık bana bakıyordu.
"Azmış bu beyler." diye kahkaha attı Ahsen.
"Batım ne diyorsun sen?" dedi Yağız dibime girerek. Sanırım biraz sinir olmuştu bana.
"Sevgilim diyorum ki hep öpücük hep öpücük nereye kadar?"
"Tabi adam en son geçen sene-" Yiğit gülerek kurduğu cümleyi yarıda kesti. Yiğit'in neyi kastettiğini anladığım için ona gözlerimi kocaman açarak baktım.
"Ne diyordun abi sen?" dedi Batu.
"Ben şey yani... ben gidiyorum."dedi montunu alıp arkasına bile bakmadan koşarak çıktı evden. Hepimiz arkasından bakakaldık. Ebesini sikecektim sonra salak karnesini bile unutmuş göt korkusuyla kaçmıştı.
"Ben hiç bir şey anlamdım." dedi Ahsen. Batu'da onaylar şekilde kafa salladı. Ama Yağız zeki biriydi malesef sorgular bakışlarını üzerimde hissediyordum.
"Bence Batım bize açıklar. Değil mi sevgilim?" tehdit dolu sesine salak salak sırıttım. Ne diyecektim ulan ben?
"Ben merak ettim ama kaos hissediyorum o yüzden Batu kalk gidiyoruz." dedi Ahsen.
"Ben gelmiyorum ya cips yiyerek bunu izlemek istiyorum." dedi ağızına bir cips atıp pis pis güldü.
"Kuzen siktirip gider misin?" bu kadar sakin konuşurken nasıl korkutucu olabiliyordu bu çocuk ve aşırı seksi. Ben bitmişim arkadaş götüm tutuşurken bile yükseliyordum.
"Ben gideyim o zaman. Ahsen sana gidelim diyorum bir saattir hadi kızım ya." diyerek kapıya doğru ilerledi. Ahsen kafasını iki yana sallayıp bana göz kırptı ve son umudumda kapıdan çıkıp gitti.
"Batım sen niye gerildin bu kadar?"
Derin nefes alıp ona döndüm."Seninle daha ileriye gitmek istiyorum artık Yağız. Her an seni istiyorum ve beklemek biraz beni gergin yapıyor." dediğimde sırıtarak yaklaştı yüzüme.
"Onun anladım zaten. Yiğit'i diyorum ben." dediğinde yutkundum. Ulan ben şu an onu isterken Emir'le yattım nasıl derdim?
"Evet şey ne dedi ki o?" dedim salak salak.
"Geçen sene diyordu."dedi tek kaşı havalandı çok şüpheli davranıyordum lan sanki geçen sene sevgiliydikte aldattım. Ulan o ger gece ayrı kızla işi pişirmişti bir beni... Bak yine sinirlendim.
"Geçen sene geçen sene de kaldı ben hiç kimi siktin diyor muyum? Bütün okulu altına aldın gelmiş bana burada laf yapıyorsun. Ulan türkçede ki tüm kız isimleriyle bir anın var üzerine Erasmus'tan gelen kızları bile elden geçirdin." sinirle söylenirken Yağız kocaman açmış gözlerle bana bakıyordu. Ulan çok saçmalamıştım yine. Derin bir nefes alıp ondan gelecek tepkiyi bekledim.
"Birincisi ben senin birisiyle olduğunu bilmiyordum. İkincisi geçmişte kiminle yattığımı sorgulaman çok saçma. Çünkü en iyi sen biliyorsun hiç birinin bir değeri yok gözümde." dedi sakindi benim az önceki çıkışım tersine.
"Yağız ben Emir'le yattım. Onu diyor Yiğit." dedim sessizce.
"Emir anlatmıştı bana Batım. Geçen sene de anlattı bu sene de ama ben inanmamıştım. Sevgili miydiniz?"
"Saçmalama ben sarhoştum bar da karşılaştık ve öyle oldu işte ama onun şizofren bir piç olduğunu bilmiyordum."
"İyi ki dövmüşüm o zaman." diye güldü. Bencede o çubukları götüne soksaydı keşke.
"Bencede neyse biz odaya geçseks mi?" dedim sevimli bir şekilde sırıtarak.
"Geçseks diyorsun."
"Hıhı."
Yağız gülerek kucakladı beni. Anında kollarımı boynuna sardım. Yaşasın lan yapacaktık galiba.
"Bu kadar hevesli olman beni şaşırtıyor." dedi kıkırdayarak.
"Ulan gerdek gecesine giren yeni gelin gibi hissediyorum." dedim gülerek. Merdivenlerden yukarı çıkarıyordu beni. Yemin ediyorum öküz gibi güç vardı ve ben bu durumdan çok memnundum. Sonsuza kadar bana yatak olabilecek beni taşıyabilecek bir beye aşık olmuştum. Odamın kapısını açıp beni yatağa bıraktı.
"Seni çok seviyorum Batım." dedi ayakta dikilmiş bana bakıyordu. Yüzünde gözlerinde gerçekten bana aşkla bakan Yağız'ı görmek beni ağlatabilirdi.
"Seni her zaman aynı aşkla seviyorum Yağız ve bu aşkın büyüklüğünü tahmin bile edemezsin sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Zaman BXB
Historia Corta[TAMAMLANDI] Yarı texting "Yağız valla anlamıyorum ben bunlardan." dedim bıkkınca ama beyimizin tribi geçmemiş omuz silkip ilerlemişti. Batımsu olmam gerekiyordu.Peşinden hızlıca gittim yüzüme en sevimli surat ifademi yerleştirdim. "Yağız'cım haya...