Louis szemszöge
A napok hihetetlenül gyorsan és tartalmasan telnek mióta Harryvel vagyok. A szerdai romantikázásunk óta már eltelt három nap. Tegnap rendbeszedtünk Harry házát, mivel ma jönnek a srácok délután öt órára.
-Értem, hogy sokan leszünk, de nem fogok megint pizzát enni, Louis!- fekszik el Harry a kanapén fejét az ölembe hajtva.
-Két óra múlva jönnek, Liam pedig már egy fél óra múlva itt lesz. Most még te főzni akarsz?- simogatom a gyönyörű göndör haját.
-Majd segítesz, aztán Liamet is befogjuk.
-Liamet azért hívtuk egy másfél órával hamarabb, mivel ő tud rólunk és meg kellene vele beszélni, hogy figyeljen arra, hogy mit mond, mert a többiek nem tudhatják meg. Meg persze, hogy elmondjon mindent a Zaynnel kapcsolatos érzelmeiről. Mindezeket hogy tudnánk normálisan megértetni vele, miközben főzünk?
-Lou, azért annyira ne nézd már hülyének, hogy ha éppen főz, ne fogja fel, amit mondunk neki- tör ki belőle az őszinte nevetés.
-De Hazzaa! Nincs kedvem főzni, rendeljünk már valamit, ami akkor nem pizza- nyafogok pontosan úgy, mint egy óvodás.
-Na jó, oké. Mit szeretnél?- néz fel rám megenyhült arckifejezéssel.
-Szerintem várjuk meg a többieket és majd döntsék el ők. Csak tudnak majd várni egy pár órát. Addig meg vannak chipsek meg csokik, egyenek azt- javaslom.
-Elég dolgot vettél? Ugye nem felejtetted el, hogy Niall is itt lesz?
-Mindjárt idehozom őket- célzok a négy óriási szatyorra, amik még mindig a konyhában vannak, reggel óta, amikoris elmentem bevásárolni.
A nappaliban lévő asztalra kezdem kipakolni szerzeményeimet, de Harry szeme már az első csomag tartalma miatt kikerekedik.
-Oké, semmi kétségem nincs, ez biztos elég lesz- neveti el magát.
-Olyan cukik a gödröcskéid- mosolygok rá őszintén.
Egy mély csókra húz magához, én a hajába túrok, ő pedig a fenekem markolja. Gyorsan fordítok a helyzetünkön, így mostmár a falnak nyomva nyög a csókunkba. Ki tudja meddig mentünk volna el, ha ezt a jelenetet nem szakítja meg egy sorozat erőteljes kopogás.
-Ez valószínű Liam lesz- ugrik el tőlem és a fürdőbe siet, hogy rendbetegye haját és zilált kinézetét. Nekem általában is kócos a hajam, ezért én nyitok ajtót.
-Szia Tommo!- pacsizik le velem- Annyira szokatlan még ez. De imádlak titeket együtt.
-Csá, Payno. Gyere be! Hazza éppen a mosdóban van.
Megmutatom neki, hogy hol veheti le a cipőit és a kabátját, aztán bemegyünk a nappaliba, ahol szerelmem már a kanapén ül.
-Szia Liam!- öleli át.
-Szia! Jézusom! Ti kiket vártok ide?- csodálkozik el a sok ételnek nem igazán nevezhető szenny kaját meglátva.
-Niallt- válaszoljuk tökéletesen egyszerre Harryvel.
Mindhárman megállíthatatlan nevetésbe kezdünk, ami egyszercsak végül lassan alábbhagy és Harryvel egymásra nézünk, így szavak nélkül megbeszélve, ki fogjuk kérdezni Liamet a szerelmi életéről.
YOU ARE READING
Two ghosts (L.S.)-BEFEJEZETT
Fanfiction„- Louis...te komolyan nem veszed észre? - kérdezi idegesen Harry. - Mégis mit, Harold? - sosem hívom így, de most kellőképpen felhergelt, hogy ne a megszokott cuki neveken hívjam. - Ezt nem hiszem el - sziszegi, majd beharapja az alsó ajkát. - Ne c...