Capitolul 2 - Cealaltă parte a orasului

91 3 0
                                    

In momentul in care am luat.o pe o straduta , am vazut ceva groaznic. Era chiar betivul din bar , stand lat intr.o balta de sânge , iar Steph fiind deasupra lui.

-um...Steph...Ce fa...faci ?

-Nu este cea ce pare , iti pot explica !

-Ce mai e de explicat ? E un om mort pe strada , iar tu esti cea care l.a omorât . Esti un...un.... Chiar ce esti tu de fapt ?

-Păi, nu m.am putut abtine...Iti explic in 2 secunde dupa ce dau un telefon. mi.a spus ea foarte degajată de situatie. Doamne...dupa ce ca a omorât un om , mai are chef si de vorbit la telefon.

Alo, vreau sa vii acum , e foarte urgent . Nu mă interesează unde esti , vreau sa vii in momentul asta!! >>

Nici nu am apucat sa pot sa.i spun ceva , ca a si aparut tipul cu care vorbea. Era un tip cu trasaturi foarte frumoase , parul brunet , cu niste ochi de o culoare albastru inchis , ca cerul întunecat, iar acele buze rosii si pline , erau asa de...asa de.... Gata Eve , revino cu picioarele pe pământ. Deodată, am fost scoasă din lumea visului , de zbieretele tipului.

-Asta nu esti tu urgenta ? Nu stii sa strangi dupa ce iei gustări nocturne si ma pui pe mine sa ti le strânge ?

- Da, asta numesc eu URGENTA. Si i.a facut cu ochiul , inclinand capul spre mine.

-Bine atunci , iti rezolv eu problema asta , tu ocupate de cealaltă . a zâmbit el făcându.mi cu ochiul.

Si a plecat cu o viteza de necomparat , făcându.mi parul sa zboare in toate partile.

Cam un minut tăcerea a început să bantuie,dar a fost întreruptă de tipetele mele isterice.

-Ce a fost asta ??? Cum de poate fugi atat de repede ? Si cine era ?

-O sa.ti raspund la intrebari , dar nu aici , hai la un bar.

M.a tras de mana si in cateva clipe eram deja in fata barului . Am intrat si ne.am comandat ceva de băut .

-Deci , cam ce vrei sa stii ? In primul rand sunt un vampir , iar in al doilea rand fiecare vampir are diverse abilitati cum ar fi viteza x.

-Bun , deci... De ce l.ai omorât pe tipul acela ? Cum adica nu te puteai abtine ? Cati ani ai ? Cati vampiri mai exista in orasul nostru ? Si , cine era tipul acela dragut ?

-Păi, nu am vrut sa.l omor , nu m.am putut abtine din cauza ca daca vad sau simt miros de sânge , trebuie neaparat sa.l gust, iar cand il gust nu ma mai pot oprii. Am cateva probleme cu autocontrolul. Am 116 ani , dar în ani vostri am 16. Inafra de mine si tipul ala mai sunt 2 vampiri foarte periculosi. Iar tipul ala , care spui tu ca e dragut , e fratele meu Castiel si are 117 ani . Nu stiu ce vezi dragut in el.

-Nu am zis ca e dragut ....

-Ba da ai zis... In fine... Oricum , promite.mi ca nu vei spune la nimeni.

-Iti promit. Ne cunoastem de 2 ore si ea are in credere in mine. Oricum , inteleg de ce are incredere in mine. Daca nu spun cum face capul meu se va roti la 90°.

-A si inca ceva , sa te feresti cat de mult poti de cei 2 vampiri Criss . Sunt foarte periculosi si săriti de pe fix . Deci ai grija. Uite numarul meu de telefon , daca e ceva ma suni.

-Oki.... Mersii!! Eu ma duc acasă e deja foarte târziu . Cred ca fratele meu a facut un dezastru....

-Te pot duce eu daca vrei...

-Ummm...bine...dar nu foarte rapid , ca o sa imi vina rău.

M.a tras de mana si am gonit pe străzile întunecate pana acasa. Ceasul era deja 5.

Cand am intrat pe usa...casa era un dezastru spiritual . Geamurile de la balcon sparte , felii de pizza pe jos , baia înfundata , băutură aruncată pe jos , tot ce se putea mai rau. Deja tremuram de nervi , caci fratimiu stătea cu cracii in sus si dormea. M.am dus langa urechea lui si am tipat.

- Kentin , miscă.ti fundul ala jegos ca vin părintii !!!!

  

Sper din toata inima ca v.a placut si acest capitol. O sa incerc , ca in fiecare zi sa scriu cate 2 capitole. Imi cer scuze daca acest capitol a fost cam sec .Va promit ca o sa incerc sa fac din aceasta carte una pe placul vostru.
Ce credeti ca se va întâmpla în continuare cu Ken , Eve , Emily si cei 2 vampiri frati ? Oare i se va schimba viata lui Eve cu ceva ? Astept raspunsurile voastre .Va puup!! :*

O lume ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum