🦋

45 11 20
                                    

•Modern yaşam koşulları kâle alınmıştır.
•İnsan halleri esas alınmıştır.
•Her tür ship dönecektir fakat ana ship "freddica"dır.
•+18 ya da aşırı şiddet uyarısına rağmen şikâyet eden okuyucular engellenecek, uyarılacak ya da yorumları silinecektir.
•Yazım hataları küçük olduğu sürece lütfen affediniz. :")

İyi Okumalar!

***

Ben, ben sıradandım. Diğer kızlar kadar güzel değildim, onlar kadar zeki değildim. Uğuruma can alınacak kadar önemli biri hiç değildim...

Kan içerisinde olan kıyafetleri sessizce burnumu çekerken içimdeki karışık hislerin etkisi ile gayet uyuşuk şekilde koyuyor bazen yalan olduğunu düşünüp "belki boyadır" diye içimden geçirip kokluyordum. Kandı işte, bariz kan.

Banyo kapısının önünde birden beliren gölgeye döndüm ani reflex ile. Bir ayağını diğer ayağının yanına yaslamış kolları önünde bağlıydı, beni izliyordu öylece. İfadesiz boş bakışları biraz yüzümde birazda elimde gezinmişti. Korkuyordum biraz, hızlıca gözlerimi sildirdim elimle fakat bence ağlamış olduğumu anlamıştı. Anlamamazlıktan gelerek işime devam ettim.

Kıyafetleri koymayı bitirmiştim. Hızlıca kapağını kapadım makinenin, deterjanını koyup fişini taktıktan sonra ise nihayet çalıştırmıştım.

O ise bir süreliğine kaybolmuş ve elinde su ile geri dönmüştü. Bir adım daha atıp girişteki tümseği geçtikten sonra ayaklarını sürterek yanıma geldi, ayağındaki terliklerin gıcırtısı biraz rahatsız etse bile umursamadım. Suyu bana uzatmıştı uyuşuk bir tavırla, ağzından boğuk bir "İç." kelimesi dökülmüştü. Çocuk edasıyla elindeki bardağı uzatıyordu bana, iştağımda yoktu su içecek halimde.

İstemiyordum. "Freddy istemiyorum, teşekkür ederim." Yanından süzülerek geçerken tişörtümün arka tarafının havaya yükseldiğini hissetmiştim, kolayca bırakmayacağını tahmin etmiştim.

O tarafa geri döndüğümde ise bardakla burun burunaydım. "Lütfen iç." Derin nefes verdim. "Peki Freddy, içeceğim."

Bardağı alıp banyodan çıkarken o da peşimden gelmişti, şuan arkamdan gülümsediğine yemin edebilirdim. Etrafa baktığımda her yer tertemizdi. İzler silinmiş ve cesetler yok olmuştu.

Bir dakika..

Ona çevirdim kafamı. "Cesetleri ne yaptın?"

***
Şuan için bölüm sonu.
Umarım seversiniz, hikayelerimi
genel olarak kısa tutmaya çalısacağım için
gelecek bölümler daha uzun olacaktır.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.🦋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

[fire with me] ⟣freddica✦five nights at freddy's⟢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin