Capitolul 17

327 26 4
                                    

Pov . Drako

   Virgina ?! Ea este virgina! 

    Nici nu știu cum de am putut sa mă abțin din a nu o strânge în brațele mele fără ai rupe vreun os . Atât de mica și bătăioasa,  atât de pura , dar în același timp fiind o copie a diavolitelor din infern ! Mi-a dat atâtea semne cum ca nu ar fi virgina,  a bătut și apropouri cu referire la asta , nu îmi vine sa cred ca m-a mințit! 

   Totuși sunt atât de bucuros ca m-am înșelat și am fost păcălit de către ea  , am fost atât de furios la gândul ca nu as fi fost primul ei bărbat,  confirmarea ar fi putut fi făcută și de Xolto care a fost martor spășit la atacurile de nervozitate pe care le aveam .

   A adormit în brațele mele , asta după ce am făcut un dus , dus în care probabil era sa mor din cauza ei . Ea , sub apa , fiind și goala , este cea mai teribila imagine pe care am putut-o vedea . I-am simțit fiecare curbura a corpului atunci când duceam buretele îmbibat în gel de dus pe ea , când o mângâiam ușor cu el pe sânii aia rotunzi . Mintea mea era în acele momente cel mai mare dușman al meu , mă provocam pe mine sa mă controlez , iar la naiba ce greu mi-a fost .

   Am fost spălat și eu la rândul meu de mânuțele acelea mici și delicate , iar la dracu dacă nu încercăm să mă abțin din a nu o  urca pe peretii din roca ai dusului si de a o face a mea direct acolo  . Acele momente au fost chinuitoare , dar după ce am expediat-o afară din baie,  ne mai suportând presiunea ce a fost acumulata , m-am satisfăcut singur ca un puștan cu gândul la fata de care îi place .

   Acum , gândindu-mă la ăsta cu ea în brațele mele încep sa regret amarnic.  Am nevoie de un pahar , dar totuși as mai vrea sa privesc inocenta de pe chipul ei atunci când doarme . Mi-a adormit în brațe cam pe la prânz,  iar acum este vremea cinei.  Am tinut-o strâns lângă mine încercând sa îmi dau seama ce se întâmplă cu mine și cu căldură sufocanta din suflet .

   O doream ? Da ! O pot face a mea ? Nu !

    Din păcate, conștiința ce nu știm ca exista mă mustra de fiecare data . Gândul ca o mint mă macină! Nu înțeleg de ce m-am oprit când am aflat ca este virgina. De bucurie ? De gândul ca as speria - o sau de gândul ca ea crede ca sunt un bărbat normal ?

    S-ar speria dacă i-aș spune adevărul?  Ar pleca de lângă mine acum ca convins-o sa stea pe lângă mine ? Ar fugi ?

   Toate întrebările astea mă macină și mă sperie, iar durerea pe care o simt nu este normala! Am amânat sa fac dragoste cu ea din cauza ca ea nu îmi cunoaște adevărata proveniență ? Da !

    Ma ridic ușor de lângă ea , așezând - o mult mai bine printre cearșafuri . Acum încep sa mă mustrez și la gândul ca o ating ! Ea nu merita sa fie langa unul ca mine !

   Nu ca as fi făcut cine știe ce în toti anii ăstia,  nu ca as fi făcut lucruri odioase care nu pot fi iertate , insa gândul ca voi pleca la un moment dat de lângă ea , ca as răni-o cu impulsivitatea și explozia pe care o am în interior mă terorizează!  Acum toate astea sunt menținute la un nivel normal , însă când voi redeveni cel de o dinioara ...Ce o sa se întâmple ?

   Ma așez pe unul dintre fotolii și o privesc intrigat. Și ea cred ca îmi ascunde lucruri , lucruri  care probabil nu sunt la fel de grave ca cele pe care i le ascund eu , însă totuși existente. 

   Sunt trezit din gânduri de un telefon ce suna de pe undeva de jos . Cine o fi la ora asta?

   Ma ridic încercând sa nu fac mult zgomot pentru a nu o trezi  , înjurând persoana ce s-a trezit sa sune la ora aceasta. 

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum