BU ARADA KAPAĞIMIZ DEĞİŞTİ. GÖRÜŞLERİNİZİ YORUMA YAZMANIZI RİCA EDİYORUM. KAPAK ÖNERİLERİNİZE HER ZAMAN AÇIĞIM. MESAJ ATABİLİRSİNİZ. KAPAĞI BEĞENENLERE KENDİ HİKAYELERİ İÇİN KAPAK TASARLAYABİLİRİM. ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR. İYİ OKUMALAR. :*
Kaan yerde yatıyor, çıplak bir kadın koltukta dizlerini kendine doğru çekmiş ağlıyordu. Kaan'ın üstünde de ona yumruklar savuran sakallı bir adam vardı.
O kadının orda ne işi vardı? Kimdi? Neyin nesiydi?
Kafamdaki tüm soruları kenara iterek Kaan'ın yanına doğru koştum. Koştum ama ne yapacağımı bilmiyordum. Ne yapmalıydım?
Kenarda duran cam vazoyu elime aldım tam adamın kafasına vuracakken elimi arkamdan biri tuttu. Bu koku... Tanıyordum bu kokuyu.
Elimi tutan kişiye doğru döndüğümde bu kişinin Canberk olduğunu gördüm. Vazoyu elimden bıraktım ve ona sarıldım.
"Canberk burada ne oluyor?" dedim titreyen sesimle.
Canberk bana bişey demeden askıdan montumu kaptığı gibi beni dışarı itti. Sonra hiç bir şey söylemeden arabaya bindi ve banada binmemi işaret etti. Arabaya tereddüt etmeden bindim. Canberk aceleyle anahtarı cebinden çıkarıp arabayı çalıştırdı. Beni korkutuyordu. Bir açıklama yapmanın zamanı gelmişti artık. "Canberk ne oluyor? Ya bir şey söyler misin artık!"
"Hande, şimdi beni iyi dinle. Sen o pisliğin evindeyken o seni başka bir kızla aldatıyordu. Hemde sana bu kadar yakınken bunu yapıyordu. Birazdan söyleyeceklerim canını acıtabilir ama o seni hiç sevmedi. Sadece seni kullanmak istedi. Ama buna izin vermeyeceğim. Seni küçüklüğünden beri ne yaptığını biliyorum, hemde dakikasına kadar. Seni çok iyi tanıyorum. Bu okula gelmem ise tesadüf değildi. Sırf sana yakın olmak için geldim buraya. Kaan sadece bugün aldatmadı seni. Her gün aldatıyordu. Hemde senin gözünün önünde. Geçende sana kuzeni olarak tanıttığı kız aslında kuzeni değildi. Bugün de o salondaki kızın eski sevgilisine yakalandı. Buna şahit olmanı istemezdim. Benden duymanı isterdim ama böyle oldu. Sanırım bu kadar açıklama yeter." diyerek daha da çok gaza bastı.
Anlattıkları karşısında şok olmuştum. Nereye gittiğimizden habersiz şaşkın şaşkın bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Odunum
Любовные романыBen Hande Durmaz... Romantik ve bazende çok fazla odun olan bu sevgilimle nasıl başa çıkabileceğimi bilmiyorum. Yoksa artık onu sevmiyor muyum? Canberk... Hayatımda gördüğüm en düşünceli ve en iyi erkek. Canberk ve Kaan arasında seçim yapmam zor ol...