Když jsem začal vyšetřovat, potom co jsem dostal, ten dopis od J. řekl jsem si, že nejprve zamířím na úplný začátek. Ten dům ty vzpomínky se vrací, vešel sem slupky byl shoření od toho dne uběhlo už 5 let, proč mám výčitky moje asistentka Marie stála zamnou a dívala se na mě, byla to snad moje vina, že sem ho nedokázal zachránit asi ano, pořád vidím, jak mizí v ohni a já s brekem venku na ulici sleduju, jak dům hoří. Ale už je to 5 let proč, proč znova ta vzpomínka spadl jsem do kleku a rozbrečel jsem se, Marie mě začala utěšovat, a říkala mi, že to není tvoje vina. Po chvilce jsem se uklidnil, pak jsme začaly, hledat za barákem byli dva náhrobky, otec a matka chtěly být pohřbení tady pod stromem. Hned vedle mého psa dal jsem jim na hrob kytku, a hledali jsme dal nějaké stopy, našel jsem další dopis bylo vněm napsáno "byla to tvoje chyba" a taky pod tím bylo napsané od J. a vypadalo to že ten dopis tu byl položený před chvíli nic tu totiž předtím nebylo takže, vyběhl jsem ze dveří a tam on stal venku z nožem a koukal na mě a zašeptal "tak tis mě přece našel" a já mu jen odpověděl "to to není možné" ale Marie mě zastavila a zeptala se s kým si to povídáš? Podívám se na ni a zpátky a on zmizel, jako para já jen no s nikým tady už nic asi nenajdeme jedeme domů po asi 5 minutách se zeptala, jaký vlastně byl tvůj starší bratr. Já jsem jen odpověděl, že vždy mě bránil, pomáhal mi a tak, no ale někdy když mě bránil, dělal to jako profík. A už jsme doma, zaparkoval jsem vystoupili jsme a šli domů, na další den jsme zase otevřely kliniku byl to těžký den, ale přišla zase paní Barbora a donesla i peníze za minule, a to co dlužila a řekla že ty léky zabraly, ale že se jí stala divná věc, přišel za ní někdo a ptal se na vás doktore, já sem se zarazil řekla mi že za mě zaplatí dluhy dal mi peníze a že děkuje a ještě než odejdu bych nato nezapomněla, mám vám vyřídit od J. Paní Barbara odešla a já ztuhnul, a Marie se zarazila a řekla nebojte to dobře to dopadne dnes už končíme. Zamkl jsem ordinaci a jeli jsme domů zítra to snad bude lepší.
ČTEŠ
Mé zlé dvojče
TerrorDr. Glen je lékař z tajemnou minulostí 5 let po události co se stala z jeho dvojčetem dostává dopis ve kterém se píše že dostal druhou šanci neví co to sice znamená ale dopis napsalo je ho dvojče se svou kamarádkou se vydává hledat stopy