Jennie Kim isimli esmerin alnına terler düşmüştü. Yatak duvara çarptığında yüksek ses çıkardı.
Odayı bir kaç inilti dolduruyordu.
-"Jen!Ah.....Çok iyi devam e-et" yaşça büyük siyah saçlı kız yatağındaki çarşafları sıkarken inledi.
-"Jisoo...Ah...Çok sıkı ve güzelsin...mmh" Jennie o kızın bacaklarını omuzunda tutarken ve her seferinde kendini onun içine iterken inledi ve daha da hızlandı. Kendini her seferinde kızın içine daha sert itti.
Kim Jisoo ile düzenledikleri bir partide tanışmışlardı. Onun arkadaşı olmuştu. En çok istediği şey onu yatağa götürmek ve seks yapmaktı. Nihayet bugün gerçekleşmişti ve seks yaptığı diğer kızlara da söylediği cümleyi ona da söyledi "Her zaman senin yanında olucağım.".
Esmer olan, Jisoo'yu elde etmeyi başarana kadar onu sıkıştırmaya devam etmişti. Ve sonunda onu elde etmişti.
Kızın içinden çıktı ve siyah saçlı kızın yanına yatağa uzandı.
-"Banyonu kullanabilir miyim?" siyah saçlı kız sordu.
-"Tabii, orda." Jennie eliyle işaret etti ve sonra Jisoo'nun nasıl yataktan kalktığını ve çarşafla vücudunu örttüğünü izledi. Siyah saçlı kız hızla banyoya girip suyu açtığında, Jennie güldü ve yataktan kalktı. Sonra siyah boxerını giydi ve beyaz gömleğini de giyip mutfağa yöneldi. Bir şişe viski aldı, açtı ve kafasına dikti. Vücudu rahatlamıştı, tüm stresini attığını hissetti. Birkaç dakika sonra giyinmiş ıslak saçlarıyla uğraşan bir Jisoo gördü.
-"Gidiyor musun?" Jennie gülümseyerek sordu.
-"Evet....İşe geç kalacağım." Jisoo onun gözünden kaybolurken söyledi. Sonra dış kapının açılma sesi duyuldu ve sonra kapandı.
-"Şimdi....hayatıma her zamanki gibi devam edeceğim."Jennie oturma odasına yürüdü ve lüks dairesindeki büyük kanepeye uzandı.
Şimdilik sakin hissetse de Kim Jisoo ile seks ona büyük bir sorun getirecekti.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Olanların üzerinden neredeyse bir ay geçmişti. O esmer bildiği en iyi şeyi yapıyordu. Seks. Yatağa uzandığında telefonu çaldı.
-"Alo?..Kimsiniz?" Jennie uykulu bir şekilde sordu.
-"Jennie benim, Jisoo." Hattın diğer ucundaki kız cevapladı.
-"Beni neden arıyorsun?" Jennie sordu.
-"Jennie adet dönemim gecikti ve..." Jisoo'nun bu söylediğiyle Jennie kaskatı kesildi. Sanki bütün vücudu buz tutmuştu. Asıl önemli olan Jennie şimdi ne yapacaktı.
.................................................................................
Oy verip yorum yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNEXPECTED LOVE -JENSOO(G!P)
Fanfiction-"Şimdi ne olacak?" diye sordu Jennie, kapıya yaslanırken. -"Nereden bileyim? Beni hamile bırakan sendin." Jisoo biraz öfkeyle yanıtladı. -"Belki de çocuk benim bile değil, hangi erkeklerle yattığını kim bilebilir?" Jennie alaycı bir şekilde gülümse...