Bazen hayat bize küçük hediyeler verir.
Küçükte olsalar bizi mutlu eder.
Hayatımıza anlam katar.🪷🪷🪷
Evde annem beni karşıladı;
-Hoşgeldin kızım ne oldu?"
Hafiften başımı anneme başımı olumsuz anlamda sallarken
-Durumu ciddiymiş bana söyledikleri şekilde ona bakmazsak bir daha yürüyemezmiş. Anne senden bir şey için izin almak istiyorum?
-Ne konuda"
-Anne ben bu köpeği sahiplenmek istiyorum olur mu?
-Olur ama hayvan sahiplenme'nin büyük bir sorumluluk olduğunu onlarında bizim gibi değerli olduğunu bil ve ona göre sen karar ver.
-İstiyorum!onu sahiplenmek istiyorum.
-Cinsi neymiş? Adı ne olacak?
-Adını daha koymadım ama cinsi Cane Corso.
Rengi de simsiyahtı sadece çenesinin altında beyazlık vardı çok tatlı ve çok asil.(çok tatlı değilmi ya)☺☺😚
-Kızım bu gün okulun yarısını astın şuan anda evde olduğuna göre Hadi bakalım okula derslerinden geri kalma.
Annemin yumusak olduğuna bakmayın kendisi baya fazla disiplin sahibi bir kadındır.
-Eee gitmesem dicem ama sen bir kez bir şey dediğinde onu kesinlikle yaptıracağını biliyorum anne. Ben odama hazırlanmaya gidiyorum.
Ben odama çıkarken köpeğim kucağımda uyuyordu onu odama götürdüm yatağına bıraktım üstüne battaniyemin küçük bir tarafını örttüm.
Okul üniformamı giydim. Köpeği bir kere öptüm ve odadan yavaşça çıktım. Aşağıya indim anneme ;
-Anne ara sıra köpeğe bakar mısın? Ben okuldan geldiğimde ona mama tasma oyuncak alıp geleceğim.
-Tabi ki bakarım.
Annemin yanağından öptüm
-Teşekkürler annecim görüşünüz.
Bu gün Ali abiden beni götürmesini istemek yerine bisikletini aldım ve yola çıktım. Aklım hep köpekteydi. Onun benim köpeğim olduğunu düşünmek ona özel ilgi duymak hoşuma gidiyordu ve çok mutluydum.
Bisiklet sürerken rüzgâr saçlarımı okşuyor ve gıdıklıyordu. Okula gittiğimde üçüncü derste idiler. dersin bitmesine on beş dakka vardı.
Dersin ortasına giremezdim. Koridorda sandalye vardı ona oturdum ve zilin çalmasını bekledim... Bekledim... Bekledim ve Bekledim.Zil çaldı ve öğrenciler dışarı çıktığında sandalyeden kalktım ve sınıfına doğru yürüyordum ki bir grup koridorda koşan kız çocuklardan bir tanesi bana sert bir şekilde çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İNTİKAMI
Mystery / ThrillerGeçmişte bizdik, şimdi sadece ben... Geçmişte kalbimde sen vardın, şimdi intikam ateşi... Geçmişte etrafına neşe saçan kız şimdilerde kaç kişiyi öldürdüğünü bile bilmiyor...