mod sun & avril lavigne - flames
bu gün günlerden pazar,
seni karşı kaldırımda otobüs beklerken gördüm, taehyung.parmaklarında ve yüzünde yara bantları, yüzünde ki ifade ise bundan bir muzdarip. içimde sana karşı tuttuğum birikmiş sorular başımı ağrıtıyor, nedenlerini sormak isterdim. sahi, neden bunu yaptın, taehyung?
sana nasıl sürüklendiğimi görmüyor musun?
beni de, kendini de ittiğin uçurumun derinliğine bir bak, yalvarışlarımı duymuyor musun taehyung?
cümlelerim içimde birikmiş koca bir çöplükten ibaret, hepsi darmadağın, hepsi senin adına.
duyacak mıdır kulakların bir gün, beni?
bir kez de olsun, kahvelerin aciz gözlerime tutunacak mı?
günlerdir cevap bulamam kafamda ki birikmişliklere.
sadece,
çok şey söylemek isterdim.
ben şuan görüyor olduğum yolun karşısında ki adama;
"çok yaşa" demek isterdim.
fakat aramızda ki metreler bile aşamıyor seni.
şiir gibi bir adam yaşamaktan yoksun,
ölüme dilenir gibi ifadesi. fakat onun güzel yüzünde ölüm bile cazib gelir nefsime.senin nefesin sessiz bir çığlık gibi, ve bunu sadece ben duyabiliyorum.
senin saçların, kulaklarının arasına sıkıştırdığın sigaranın tütün taneleri ile karışmış, öyle kirli, öyle saf.
öyle ki şiir gibi bir adam, dilenir gözlerimin önünde ölüme.
ben onun için yaşamayı seçerken.
...
hafif şiir esintisi sürecek yazdığım bölümlerde, şimdiden belirtelim, zaten kısa sürer diye düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my cigarette ashes jar
Fanfikcebugün de topladım dudaklarının değdiği sigara izmaritlerini. 060121 for taelice by cl4wns.