Poprvé v Bradavicích

25 2 0
                                    

Přišli jsme z lesa zpět do paláce a já radši rovnou šla k našemu pokoji, aby mě nikdo neviděl, protože jsem se fakt bála naštavého Thora s tím jeho super "kladívkem". Loki šel říct Frigge, že jsme zpět. Prošla jsem kolem jídelny. Kde ještě Thor a jeho přátelé seděli a pili víno. No jo bylo vidět, že už se trošku přepili, protože Robin Hood tancoval na stole a Thor s dalšími zpívali jako úplný kreténi(a taky strašně falešně). Opravdu bych  potřebovala projít. Ale vlastně na co už teleportování docela zvládám takže...
Oběvila jsem se u druhého vchodu. Ufff normálně jsem ráda, že si mě nevšimli. Pokračovala jsem v cestě do pokoje. "Ty vado to je ale dlouhá cesta a ještě k tomu ty schody." Asi 10 minut jsem bloudila po paláci než jsem narazila na Lokiho. "Tak kde jsi?" Zeptal se mě s nechápavým výrazem.
"Promiň nějak jsem se ztratila... a jak to že ty jsi tu dříve než já, já myslela, že si šel za Friggou." Vrátila jsem mu jeho nechápaví výraz zpět. "No ona už spala a hlavně moje schopnosti. Dokážu se přece teleportovat tak jako ty ne?" Ajjj další nechápaví pohled. "No však víš že já to ještě neumím tak moc dobře ovládat." ,,No nic tak jdeme spát ne? Zítra musíš do školy. " Usmál se na mě a šli jsme spát. Ale já pořád nemohla přestat myslet nad tím příběhem od Lucy. No pak jsem usla vyčerpáním. Najednou slyším jak do mě Loki hučí, že musím vstávat. Podívala jsem se na něho vražedným pohledem. "No dobře" vstala jsem, oblíkla a šla za Lokim do jídelny. Ouu je tu i tamten s  kladívkem. Sakra. Řekla jsem si sama pro sebe a začala se umívat jako kdyby se nikdy nic neudálo. Na Thorovy šlo vidět, že si nic moc asi nepamatuje protože mě normálně pozdravil. Já mu to oplatila a podívala se na Lokiho nechápavím pohledem (zase ty nechápající pohledy :D)
On mi ho oplatil. "Tak aby jsme už šly ne" řekla jsem a Loki přikývnul. Byli jsme na cestě za Heimdallem. "On si asi opravdu nic nepamatuje co"  podívala jsem se na něj a usmála "asi ne " odpověděl a on se  na mě ani nepodíval. Dorazili jsme k Heimdallovi. Pozdravíme ho oba, ale jenom na mě se usměje (protože mě má moc rád, ale Loki se sním moc nemusí). Jsme zase na Zemi. Přišli jsme ke škole. "Takže dneska půjdeš sama domů. Nemůžu pro tebe přijít, protože musím ještě něco vyřídit." Já mu kývla "dobře" usmála jsem se na ně a pomalu šla ke škole." Joo a dnes příjdu trošku později, protože mám  kroužek matiky na který jsem se přihlásila." On přikývl a zmizel za roh. Šla jsem tedy do třídy kde na mě čekala Lucka v lavici. Pozdravila jsem ji a ona se na mě usmála. Po skončení první hodiny o přestávce jí říkám. "Nemohli by jsme dneska někam zajít, protože jsem řekla, že příjdu domů později. Ona přikývla a řekla: " No víš já se dneska jdu  podívat do školy na kterou půjdu po této. Já se na ni usmála a přikývla jsem. Takže jsme po škole šli na opuštěné místo. Od někud vzala dva kufry. Řekla mi ať si do jednoho z nich vlezu. "Ale já se do nich nevejdu však jsou menší než já lol" řekla jsem ji ona ho otevřela a vevnitř to bylo o hodně větší. Vlezla jsem dovnitř a vypadalo to jako normální byt."co to má sakra být."  Zakřičela jsem na ni. Ona mě neposlouchala  zavřela mě tam a něco si řekla nevím co to bylo. Šla jsem prohledat to, v čem jsem byla schovaná. Našla jsem normálně kávovar. Tak jsem si řekla, že si udělám kafe. Sedla jsem si ke stolu a pomalu ho pila. Trvalo to asi půl hodiny než otevřela kufr. "Tak jsme tu." Řekla mi a já jsem vyšla ven. "O MŮJ BOŽE to je úžasné. Ale připadá mi jako kdybych tu už někdy byla." Lucka se na mě divně podívala. Pak se podívala ke vchodu, skrčila se a mě stáhla sebou za  velký kámen. Slyšela jsem jenom hlasy. Lucka vykoukla a vstala a táhla mě sebou. Stál tam kluk. Vyšší tež ja a měl světle bloňďaté vlasy. "No počkat toho taky od někud znám." Řekla jsem si v sobě. "Ummm nevzpomínám si." On se na mě podíval udiveným výrazem. Tch. Bylo to jako kdyby jsme se znali strašně dlouho. Ale to je divný já si to když jsem byla malá nepamatuju.. "Darsy toto je Draco, Draco tohle je Darsy." Řekla a zubila se při tom jak kdyby na ni koukal celý svět. "Já tě od někud znám." Řekl a já se na něj jenom divně podívala. "Ne to není možné." Řekla jsem, ale myslela jsem si úplně to samé." No tak asi by jste měli jít se mnou, aby vás tu někdo neviděl. Pojďte za mnou." Vešli jsme do budovy. Pak na schodiště, ale pořád jsme se snažili být tajný a potichý aby nás nikdo nechytil. Hned po schodišti byla krátká chodba, zatáčka a měli by jsme tam být, když jsme vyšli ze zatáčky dva vyšli hodně vysocí zrzaví kluci. Vypadají úplně stejně. A já do jednoho z nich vrazila. (aa jaké kliše lol) spadli jsme oba na zem."Ježiš, promiň. Moc se omlouvám." Řekla jsem a pomalu se zvedala. "Ne to já se omluvám nedával jsem pozor " Pomohl mi se zvednout. " a co tu vlastně děláš neviděl jsem- já tě od někud znám." Usmála jsem se a pokrčila rameny."tady mě zná asi fakt hodně lidí." Oni se na mě oba stejně ušklebili a já jim to vrátila. "Taky vás od někud-" Lucka mě přitáhla k nim. Draco na ně rozjel ať si na něj dávají pozor. Oni se jenom zasmáli. A dělali jakoby nic. Ten do kterého jsem vrazila se na mě usmál. Já jsem mu to oplatila. Čuměli jsme na jsme na sebe asi dvě minuty. Lucka a Draco mě zatáhli do místnosti zamnou. "Ty vado vy by jste na sebe čuměli klidně celý den kdyby jsme tě neodtrhli." Podívala jsem se na ni vražedným pohledem a pak jsem se začala smát. Podívala jsem se po místnosti. "Oo to je tak cool místnost."
Řekla jsem s údivem. Toto je zmijozelská společenská místnost.

Takže čauky. Další kapitola je tu lol. A asi sis všiml/a, že jsem začala cpát dohromady marvel a Harryho Pottra co. No určitě sis toho musel/a všimnout . A omlouvám se za všechny překlepy a hrubé chyby. A taky tam je hodně smíchu co no já už asi fakt nevěděla co psát :D.No a to je asi všechno tak zase čaau.
Ps: na další kapitole se dělá :D

I don't feel safe thereKde žijí příběhy. Začni objevovat