Üç Harfliler

31 2 0
                                    

Bursa'nın İnegöl ilçesine bağlı hasanpaşa köyünde kuzenimle beraber bir hafta tatil amaçlı anneme ziyarete gitmiştik. Kaldığımız evin çevresi tamamen ormanla çevrili. Bizim kaldığımız evle beraber sadece 4ev daha var ama birbirinden çok uzaktalar. Evin yapısı ve çevredeki ufak sesler bizi çok korkutuyordu. Gece olmuş yatağa yatmıştık. Birden ani bir sesle birinin cama vurduğunu gördük. Yavaşça perdeyi açtık ve baktık ki mahalleden bir arkadaşımız , kuzenimle beraber bu çocuğun burda bu saatte ne işi var diye sorduk. Arkadaşımız artık şu camı açın dedi. Biz de şaşırmış bir şekilde camı açtık ve senin ne işin var orda diye sorduk o da bize hadi gelin bakın ilerde kim bekliyor bizi. Size sürprizim var. Yanımda kimi getirdim dedi. Buz de şaşırmış ve tutulmuş bir şekilde dışarı çıktık. Ormanda 3ümüz yürümeye başladık. Az kaldı geldik diyerek bizi 45dk yürüttü. İyice korkmuştuk. Saat gece iki buçuk. Arkadaşımız tamam durun orası dedi. Biz de durduk. Yavaşça arkanıza bakın dedi. Bir baktık ki eski erkek arkadaşım. Sordum senin ne işin var bu saatte ne yapıyorsun burada. Manyak mısın dedim. Erkek arkadaşım bana dedi ki onun ayaklarına bak dedi. O dediği ise bizim en yakın arkadaşımız olan kişi , kuzenimle beraber ayaklarına baktık. Ayakları kırıkmış gibi tersti. Birden erkek arkadaşımla beraber gülmeye başladılar. Biz kuzenimle beraber şok olmuştuk. Hareket edemiyorduk. Sonra ikisi birden kayboldular. Biz de ağlaya ağlaya eve koştuk. Arkadaşım o kadar gerçekti ki bizle birlikte yürürken ayakları da düzgündü. Ertesi gün anneme olanları anlattık o da bize üç harfliler çok var dedi. Bu olayın etkisinden bir türlü kurtulamadım.

Arkadaşlar beğendiğinizi umuyorum. İnşallah beğenmişsinizdir.

korku sahneleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin