Tiše jsem si sbalil věci do tašky a vykradl se ven. Otevřel jsem kufr černého terénního Jeepu a hodil ji na falešné dno. Pod ním se ukrýval můj mini sklad zbraní. Bylo tam vše. Od nožů, přes vrhací hvězdice až po odstřelovací pušku s tlumičem.
Zase jsem kufr zavřel, nasedl do auta, nastartoval jej a vyjel z komplexu. Dnes jsem byl velmi rád, že jsem měl v lovení volnou ruku a mohl jsem odjet, kdy se mi zachtělo.
Byly tu tři osoby, které by mohly něco o matce vědět. První z nich byl Argent. V bestiáři jejich rodiny by mohlo něco být. I kdyby to měla být jen zmínka. Další z nich byl Deaton. Druid měl neuvěřitelné vědomosti, co se týkalo legend, dávných bytostí a všeho nadpřirozeného. Ta třetí a osoba, se kterou jsem se vůbec nechtěl setkat, byl Derek Hale. Moc dobře jsme spolu nevycházeli a teď, když jsem byl lovec... Měl jsem obavy, že by to mohlo být ještě horší. On a jeho strýc Peter toho, ale věděli hodně. Jejich rodina strážila Beacon Hills staletí. Pokud tu byl někdo, kdo o ní mohl něco vědět, byli to oni dva.
Přemýšlel jsem, za kým z nich jet. Argent by byl nejlepší volba z důvodu, že byl lovec. Co se však týkalo vědomostí...
„Do hajzlu.." Zavrčel jsem.
Povzdechl jsem si, když jsem vjel do lesa u Beacon Hills a zabočil na nezpevněnou lesní cestu, která vedla k jejich domu. Brzy jsem jej uviděl v celé své kráse. Lovci a vlkodlaci je donutili koupit si nový dům. Už nebydleli v té obří budově ve městě. Teď bydleli tady.
Zastavil jsem vedle Derekova sporťáku a vypnul motor. Skryl jsem pistoli za pásek svých kalhot. Nikdy jsem nikam nešel neozbrojený.
Kousl jsem se do rtu a vykoukl z okna. Uvnitř se svítilo. Byli doma. Moje jizvy začaly pálit. Zdálo se, že díky nim, jako bych na maličký okamžik viděl víc. U každého okna stál jeden z nich a pozoroval mě. Derek najednou pustil záclonu a přešel ke sloupku vedle dveří, připraven po mně skočit, sotva se otevřou dveře. Myslel si, že jsem je přišel lovit?
Povzdechl jsem si a vylezl z auta. Zamkl jsem jej stisknutím jediného tlačítka na klíčku a vyrazil klidným krokem ke dveřím.
Na moment jsem se u nich zastavil. Tohle byl zatraceně špatný nápad. A jako naschvál nepřicházela ani žádná vize, která by mi prozradila, jak rodina vlkodlaků zareaguje na přítomnost lovce.
Stiskl jsem tlačítko zvonku a čekal. Věděl jsem, že jsou u dveří, ale oni nevěděli, že to vím. Nesměl jsem jim to prozradit, pokud to nebylo nutné. Pokud by se totiž rozhodli na mě zaútočit, mohla to být má jediná výhoda.
Po chvíli se dveře otevřely a zpoza nich vykoukl Derekův naštvaný obličej a ocelově modré oči.
„Ahoj." Řekl jsem tiše se skloněnou hlavou. „Je tu Peter?"
„Ale, špinavý lovec přišel!" Ozval se zevnitř Peter. „Přišel jsi nás lovit? Není to neobvyklé, že zvoníš, když jsi mohl prostě vletět dovnitř oknem a začít střílet?"
„Nepřišel jsem lovit." Řekl jsem. „Říká ti něco označení Matka vlků?"
„To snad každému." Řekla Cora.
Dotkl jsem se svých jizev. „Měl jsem.. Vidinu... Chtěla se se mnou setkat.. Řekla, že budu sledovat, jak vše hoří.."
„Zajímavé.." Vyhrkl Peter a odstrčil Dereka od dveří. „Pojď dovnitř. O tomhle chci slyšet víc.."
ČTEŠ
Lovec - Matčina loutka
FanfictionStiles Stilinski je jedním z nejlepších lovců rodiny Calavera. Jeho největším nepřítelem byl až dosud Deucalion, vůdce smečky alf. Při jeho porážce se však mladý lovec dozvídá nepříjemnou zprávu - na svět se vrací "Matka", první vlkodlak, který kdy...