Harry szemszöge
Amint visszaérek a konyhából, tekintetem rögtön Loura siklik, aki piros arccal ül Niallel szemben, mintha csak egy vallatáson lenne. Lehet így is van, mert az ír folyamatosan kérdezgeti. A Ziam páros is megtalálta a közös hangot, így örömmel konstatálom, hogy minden sínen van. Úgy döntök, őket nem zavarom, úgyhogy inkább Louisékhoz ülök.
-Ti együtt vagytok?- tér rögtön a lényegre Niall.
-Öhm...nem?- válaszolom óvatosan, a szemem sarkából pedig már látom, ahogy Lou a fejét ingatja jelezve, hogy lehetetlen küldetésbe fogtam bele az imént.
-De- jelenti ki nemes egyszerűséggel Ni.
-De mondom, hogy nem- erősödök tovább, arcom pedig egyre jobban hasonlít a Louéhoz.
-Látom rajtatok, hogy igen és tudom, hogy hazudtok. Srácok!- kiáltja el magát.- Ezek itt együtt vannak megint. Mit szóltok?
Csak bámulok Loura, hogy mi legyen, de ő is ugyanilyen tanácstalanul mered a szemeimbe.
-Gratulálok nektek- mondja örömmel Zayn.
-Na jó, én ezt nem hiszem el. Idefigyel mindenki!- kiáltja el magát szerelmem.- Igen, így van, de erről mindenki kussol, mert senki nem tudhatja meg.
-Lou!- próbálom lenyugtatni.- Ne beszélj már így velük, semmi rosszat nem csináltak. Úgy ismered őket, hogy valaha is elmondtak volna olyan dolgokat, amit nem akartunk?
-Nem. Igazad van. Bocsi fiúk, csak... ah nem tudom, nem tudom miért nem bízom meg bennetek. Mármint megbízok, csak olyan régen beszéltünk már és csak így egy csettintésre nekem furcsa megint együtt lenni, mitöbb a jövőnkről beszélni.
-Semmi baj, Louis. Én teljesen megértelek. Nem gondoltam volna, hogy engem bármikor is újra szívesen látnátok itt köztetek- mondja szomorúan Zayn.
-Ne hülyéskedj már, mi így öten vagyunk teljesek!- mosolyog kedvesen Niall, és nyúl egy újabb csokiért.
-Én pedig veled vagyok teljes, Zayn- vágja rá Liam, a következő pillanatban pedig már egymás ajkára tapadva fonódnak össze.
-Na ebbe bele se kellett szólnom- kuncog az orra alatt Niall.
Lou közelebb húz magához, egyik karjával pedig átkarolja a derekam, mindezek mellé még egy puszit is kapok a szám sarkába.
-Hát ez nagyon cuki- törölgeti a könnyeit Niall.
-Ni, te sírsz?- siet oda hozzá Zayn, hogy átölelje.
Mindenki más is követi a példáját, így egy csoportos ölelést produkálva. Ezt az idilli pillanatot a futár csengetése zavarja meg.
-Na most mindenki maradjon csendben, nem kockáztathatunk!- adom ki az utasítást.
Pénztárcámat felkapva sietek az ajtóhoz. A futár már ott vár, öt óriás méretű szatyorral. Sosem fog elfogyni...
Amint becsukódik az ajtó, Ni rögtön szalad hozzám, hogy lecsekkolja, minden rendben van-e a vacsorával.
-Nem lesz ez kicsit kevés?- kérdezi iromikusan Louis.
-Pontosan ezt akartam kérdezni- mondja Niall, viszont ő teljesen komolyan.
-Elég lesz, hidd el!- mosolygok rá.
Végre mindenki helyet foglal az előre megterített asztalnál és kiszed magának amennyit szeretne, így rátérhetünk az eredeti témára, amiért itt vagyunk.
YOU ARE READING
Two ghosts (L.S.)-BEFEJEZETT
Fanfiction„- Louis...te komolyan nem veszed észre? - kérdezi idegesen Harry. - Mégis mit, Harold? - sosem hívom így, de most kellőképpen felhergelt, hogy ne a megszokott cuki neveken hívjam. - Ezt nem hiszem el - sziszegi, majd beharapja az alsó ajkát. - Ne c...