19. Bölüm

29 2 0
                                    

Lütfen satır arası yorumlarınızı esirgemeyin.

Deniz kendisine şüpheli yaklaşan Ali'yi bir yandan haklı bulurken bir yandan nasıl böyle bir şey olabileceğini sorguluyorum.

- Burak senin yanında bir kız vardı. O nerede? Belki onun şahitliği işe yarayabilir

Burak kendisine bakan gözleri umursamadan cevap verdi.

-Bilmiyorum

Açelyanın göz devirmesine sebep olmuştu.

- Gerçekten dünya yansa umrunda değil. Arasana kızı

Burak gözlerini Açelyanın mavi gözlerine dikerek sert bir ifadeyle konuştu.

- Telefonum yanımda değil

Ses tonu sorgulama daha fazla demesine rağmen Açelya üstüne gitti.

- Bizim kostüm partisinde olduğumuzu doğrulayabilecek bir tek o varken nasıl umursamazsın ya

Gençlerin kendi arasında ki tartışmasını Ali böldü.

- Umarım babanı hayal kırıklığına uğratacak bir şey yapmamışsındır

Emre destek olmak için sessizliğini bozmadan Denizin elini tuttu. Lakin bu tutuşu uzun sürmedi. Deniz elini çekerek yumuşak bir edayla arkadaşlarının dışarıya çıkmalarını istedi.

- Çok korkuyorum nelere oluyor?

Aslının korkmuş ifadesine dayanamayan Mert usulca omzunu sıvazladı. Mertin tek bir dokunuşu bile aslında bütün endişelerini unutmasına yetmişti.

- Bekleyelim. Deniz gelince her şeyi anlatır

Sessiz bekleyiş on iki dakika sürmüştü. Deniz hışımla masadan aldığı silahı kapıp Burağın yanına geldi.

- Selin midir nedir bizim aleyhimize konuşmuş. O gece bizi görmediğini, kostüm partisine katılmadığını söylemiş. Ne işler karıştırıyorsunuz? amacınız ne?

Arkadan gelen Ali gür sesiyle Denizi ikaz ederken. Deniz Açelyanın dolan gözlerini gördüğü için elindeki silahı bıraktı.

- Benim ve diğer güvenlik güçlerinin gözüne gözükme. Babanın hatırına bu işi halledeceğim

Kafasıyla yanındaki adama işaret vermesiyle Denizi siyah bir minibüse yönlerdirdi.

- Burak. Açelya ve Emre suç üzerimize kalmış durumda. Ali abi bu işleri halledene kadar ortalıktan kaybolacağız istemeyen gelmeyebilir ama tek başınıza daha zor olacaktır

Aslı. Mert ve Selime baktı. Onlar şimdilik suçlu görünmüyordu.

- Sizin gelmenize gerek yok. Kendinizi bizimle dolaşarak suç ortaklığına sürüklemeyin

Burak köşeye çekilip gelmeyeceğini belirtirken Açelyanın suratı düşse de belli etmemeye çalıştı.

- Geliyoruz

Diğerleri düşünmeden Denizden önce gösterilen minibüse binmişti bile. Mert eline telefonunu alarak Adaya mesaj attı.

Mert- başka bir şehire gitmem gerekiyor desem, benimle gelir miydin?

Adadan cevap gecikmemisti.

Ada- senin için bakkala bile gitmem.

Arabayı çalıştıran Ali'nin yardımcısı Hasan. Mertin elinden telefonu çekip aldı.

- Eski telefonlarınızı bana verin

Herkes sorgusuz telefonunu uzattı.

- Bu güvenli telefonları kullanacaksınız gereksiz iletişimden kaçının. Sosyal medya kullanmayın. Sizi tanıyan herkesten uzaklaşın

Yasak Gülüşler (DEVAM EDECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin