Másnap LLG órán nem jelent meg Hagrid.
-Vajon mi lehet vele?-kérdezte aggódva Hermione.Malfoy gyanúsan jókedvű volt.Sajnos nem maradt idejük kideríteni mivel visszakellette menniük SVK órára.
-A mai órán a mumussal fogunk foglalkozni.A mumus egy lidérc ami annak az alakját veszi fel amitől az ember a legjobban fél.Viszont egy varázslattal könnyed varázslattal nevetségessé tudja alakítani.Ugyanis a mumust a nevetéssel lehet legyőzni. A varázsige pedig nem mást mint:Comikulissimus!
-Szépen álljatok sorba és gondolkozzatok el mivel tudnátok nevetségessé tenni a félelmeteket. Lailának fogalma sem volt mitől fél a legjobban. Az utóbbi időben ugyan gondolt sötét dolgokra leginkább azóta mióta kiderült,hogy párszaszájú.De mivel társai már készen álltak ő is beállt a sorba.Társai sorban győzték le a mumust valakinek óriás kígyóvá vagy épp pókká változott.
Amikor Lailára került a sor a mumus egy pillanatig habozott majd Laila alakját vette fel. De látszott,hogy valami megváltozott benne,arcáról gonoszság tükröződött majd mikor lenézett a földre halott bátyja és barátai feküdtek előtte.Laila teljesen megdermedt és nem tudta mit csináljon.
Lupin ugrott elé mire a mumus teliholddá változott amit Lupin lufivá változtatott.
-A mai órára ennyi is elég is volt.Mind nagyon ügyesek voltatok.
-Minden oké Laila?-kérdezte Harry.Laila bólintott,és mikor körbe nézett mindenki őt bámulta és sugdolózott.
-Valami probléma van?-szólt oda társainak.-Lehet tovább haladni.Persze,nem kellett fél nap sem,hogy mindenki erről beszéljen.
-Minden oké?-ment oda hozzá vacsoránál Cedric.Én is hallottam mi történt.
-És te nem félsz,hogy megőrültem és megöllek?-kérdezte Laila.
De mikor ránézett Ced arcára akin látszott,hogy nevetségesnek tartja még csak az elképzelést is megnyugodott.
-Nem kell velük törődni.Tudod,hogy mindent felfújnak aztán pár nap után elfelejtik.-próbálta Ced nyugtatni.
-Igen igaz,de ha nem haragszol felmegyek a körletünkbe.Majd elindult de még csak két lépést sem tett amikor valaki hozzászólt.
-Hé mardekár lány mész kinyírni valakit?
Megfordult és Fred és George közeledett felé.
-Hallottuk mi történt,és leakartunk csekkolni,mert úgy hallottuk mi is ott voltunk a listádon.-majd elnevették magukat.Lailának jól esett,hogy ők is viccnek veszik az egészet.
-Ez attól függ,hogyan viselkedtek velem.-válaszolt Laila.Majd elindult a körletük felé.Barátai már fent várták.
-Te figyelj segítsél már a leckében.-szólt Blaise.Laila nekik is hálás volt,hogy nem hozták fel a témát.Laila viszont sokat rágódott a sztorin. Ez lenne a valódi éne? Attól fél,hogy gonosszá válik? És ölni is tudna? Ezekkel a gondolatokkal aludt el.
Másnap az órákon észrevette,hogy a tanárok is máshogy állnak hozzá.Kimértebbek lettek egyedül Piton volt az aki ugyanúgy kedvelte. Tudta,hogy Malfoy sem fogja szó nélkül hagyni a mumus témát.
-Azért nem mondom megleptél Diggory.A bátyjádból kiindulva azt hittem te is valami jótét lélek vagy.De szerencsére normálisnak bizonyultál.Bár az,hogy engem is kinyírnál szíven ütött,de azért megtisztelő,hogy ott lehettem.
-Fogd be Malfoy.-válaszolta Laila.Ugyanis ő egyáltalán nem akart erről beszélni főleg nem vele.
-Na ne legyél ennyire ingerült én csak beszélgetni akarok.Mindenki erről beszél,téma lettél.-mondta Malfoy.
-Nem érdekel oké?-nézett a szemébe Laila.-Ugyanaz az ember vagyok mint előtte.
-Legalább átérzed milyen ha kb ok nélkül elítélnek.Üdv a sötét oldalon...és Malfoy direkt vagy nem hozzáért a kezéhez.Miért nem tud mindig így viselkedni?Miért kell seggfejnek lennie.Gondolta magába Laila. Majd megszólalt a csengő.Pansy nyomban Malfoyhoz rohant így Laila odébb állt.
-Hé Laila!!-Harry szaladt oda hozzá-Lupin beszélni akar velünk!Vár minket tanítás után!6-kor találkozzunk a nagy terem előtt.És így is tettek!
-Azért hívtalak ide,hogy megtanítsam nektek a patrónust bűbájt.Ez az igazi dementorok ellen használandó,de tudnotok kell,hogy ez a mágia magasiskolája.A lényeg,hogy a legboldogabb emlékeitekre koncentráljatok miközben kimondjátok a varázsigét.-magyarázta Lupin.
-Miért pont nekünk?-kérdezett rá Laila.
-Úgy vélem mindkettőtök számára jól fog ez jönni.És mind ketten a legtehetségesebb diákok közé tartoztok.Lailát nem igazán győzte meg az érv,de nem ellenkezett.Sosem hátrált vissza ha varázslásról volt szó.
-A varázs igen nem mást mint:Expecto Patronum.Szereztem még egy mumust amin gyakorolhattak. -Harry kérlek te állj előre mivel neked dementor a mumusod.Laila te egy kicsit hátrébb és ha megjelenik egyszerre mondjátok ki a varázsigét.Harry előrelépett és Lupin kinyitotta a ládát,amiből egy dementor emelkedett ki.Harry pár mp múlva elájult így Laila egyedül maradt és a dementor rögtön Lailává változott.Laila felkészült rá de még mindig nem tudta hogyan tudná nevetségessé tenni így ismét Lupin sietett a segítségére.
-Gyenge vagyok még egy mumust sem tudok elintézni.-fordult Lupinhoz miközben Harryt segítették fel.
-Anyámat és apámat hallottam-vágott a szavukba Harry.-hallottam amikor Voldemort megtámadta őket.Laila megfogta Harry kezét de el is kapta mivel amikor hozzáért mintha olvasott volna Harry gondolataiban.Ő is hallotta Harry szüleit.
-Próbáljátok meg mégegyszer. Lupin újra kinyitotta a ládát.
Laila nem félt a dementortól,bátyjára gondolt és azokra a pillanatokra amikor kislányként együtt repültek.Harryvel egyszerre mondták ki a varázsigét:Expecto Patronum és mindkettejük pálcájából ezüstös fény tört elő.Nagyon megterhelő volt de sikerült a dobozba visszatéríteni a dementort.
-Ez az nagyon ügyesek voltatok,tessék egy kis csoki egyetek.
-A szüleidre gondoltál?-bukott ki a kérdés Lailából a kérdés aki rögtön megb is bánta.
-Honnan tudtad?-kérdezte Harry.
-Csak tipp volt-vágta ki magát Laila.De tudta,hogy Harry nem hisz neki.
KAMU SEDANG MEMBACA
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
Fiksi PenggemarLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...