6.bölüm: bir başka sorun!

40 3 3
                                    

Stelladan...

İshizaki döndüğünden beri sanaenin yüzündeki mutluluk görülmeye değerdi adeta etrafına ışıklar saçmaktaydı onu böyle mutlu görmek harika bir duyguydu sonuçta o benim en iyi arkadaşımdı japonyaya geldiğimizden beri beraberdik Zaman ilerledikçe birbirimizin nerdeyse herşeyi olmuştuk zaten yakın arkadaş olmakta böyle birşeydi bu sabah ise biz tsubasa ve diğerlerinden önce kalkmıştık onlar ise hala uyumaktaydılar tabii erkenden uyandığımız için onlara kahvaltı hazırlamaya başladık...

Stella:baksana sanae çocuklar gerçekten çok yorulmuşlar

Sanae:evet aynen öyle sonuçta onlar için yorucu bir gün oldu bu yüzden hala uyumaları normal...

Miusa: tabiikide ama bana sorucak olursanız onlar bu dinlenmeyi fazlasıyla hak ediyorlar.....

Sanae:özelliklede ishizaki....

Stella bu sözümün üzerine hemen bana takılmaya başladı....

Stella:ishizakiyi gerçekten de çok düşünüyorsun sanae onu iyice şımartıyorsun gerçi onu çok sevdiğin için bunu anlıyorum ama yinede bu kadar yüz vermemelisin

Bende stellaya gülerek cevap verdim....

Sanae:öyle mi dersin peki ya senin hyugaya iltifat etmen onu diğerlerinden havalı bulman buna nediyceksin stella?

Stella ise direkt olarak kendini savunmaya geçti....

Stella:ne var yani bunda havalı bulamazmıyım hatta bana sorarsan oda en az tsubasa kadar iyi hatta ondan çok daha iyi....

Bu seferde ben stellaya takılmaya başladım....

Sanae:sende en az benim ishizakiyi savunduğum kadar hyugayı savunuyorsun bunu inkar edemezsin

Stella:ben sadece gerçekleri söylüyorum savunmuyorum

Bunun üzerine bloom beni doğrularcasına cevap verdi....

Bloom:sanae doğru söylüyor Stella onu savunduğunu inkar edemezsin hele ki ona ettiğin o iltifattan sonra....

Stella yüzünü ekşiterek blooma karşılık verdiğinde hepimiz güldük

Miusa:tamam kızlar hadi artık kahvaltıyı hazırlayalım çocuklar eminim ki uyanmak üzeredirler...

Sanae:haklısın...

Bunun üzerine hızlıca kahvaltıyı hazırladık bir süre sonrada tsubasa ve diğerleri uyandılar...

İshizaki:günaydın sanae

Bende ishizakiye gülümseyerek karşılık verdim...

Sanae:günaydın ishizaki iyi uyudun mu?

İshizaki de bana tatlı bir şekilde gülümseyerek....

İshizaki:doğrusunu söylemek gerekirse hiç böyle güzel uyumamıştım...

İshizaki uykulu bile olsa o kadar tatlı görünüyorduki dayanamayıp yanağından öptüm

İshizakide bana tatlı bir sözle karşılık verdi...

İshizaki:doğrusu böyle bir günaydın öpücüğü almayalı çok oldu

İshizakinin bu sözü üzerine kızlar gülümseyerek bana takılmaya başladılar...

Miusa:birileri sevgilisine günaydın öpücüğü vermeyi özlemiş galiba...

Bloom:kesinlikle yüzündeki gülümsemeden belli tabii bizimde varlığımızı unuttuğuna göre...

Stella:demekki sevgilisi söz konusu olduğunda onu öpmeden duramıyorsun değil mi birde gözüne böyle tatlı görünmüşken....

Tek gerçeğim sensinWhere stories live. Discover now