Nečekané události

233 14 2
                                    

Loki dál nežně líbal Val. Svými rty jí přejel po šíji a potom se vrátil zpátky k ústům. Val se k němu přitiskla tělem a obkročmo se mu posadila na klín. Rukou mu pročísla jeho černé vlasy. Oba se začali poddávat jeden druhému, mezi oběma se vytvořila neuvěřitelná chemie a souznění. Loki Val jemně zvednul a položil ji na záda na pohovku, zatímco jeho tělo bylo natažené nad ní. Prsty jí odsunul pramen vlasů, který jí při dopadu zakryl část obličeje a zadíval se jí zamyšleně do očí.

,,Proč mi tohle děláš, Val..." vzdechl.

,,Loki..." hlesla Val.

,,Proč ti nemůžu odolat?" zašeptal jí do ucha a políbil ji na rty. Rukou pomalu sjížděl po jejích křivkách až nahmatal šněrování jejích šatů. Několika potáhnutími je uvolnil...

Ze schodů se začaly ozývat kroky. Loki zpozorněl. Někdo se blíží. Seslezl z Val a v rychlosti jí pomohl znovu zavázat šaty. Val se snažila trochu si prsty učesat vlasy. Oba předstírali jakoby se nic nestalo a čekali, kdo se objeví ve dveřích. Kroky byly rychlé, dotyčná osoba měla naspěch. Loki se zamračeným obličejem sledoval dveře. Do knihovny celá udýchaná vpadla jedna ze služebných.

,,Pane! Poslal mě král....." zhluboka se nadechla ,, Elfové!" další nádech a výdech. ,,Temní elfové útočí na Asgard."

Loki vyskočil z pohovky, popadnul Val za ruku a táhnul jí po schodech dolů. 

,,Co myslíš, že chtějí?" zeptala se udýchaně Val Lokiho.

,,Tesseract." odpověděl stručně.

,,Ale vždyť ten je bůhví kde. Proč ho hledají tady?"

,,Protože jsem tady já."

,,Ale vždyť ty ho nemáš, copak to nevědí?" nechápala Val.

,,Jsou tu, protože vím, kde je. A teď už pojď, musíme ti najít úkryt."

,,Ale Thorovi a Ódinovi jsi říkal, že si to nepamatuješ..." 

Oba už byli na jedné z chodeb paláce, když Val zastavila. Loki se ohlédnul a zastavil také.

,,Fajn, pamatuju si to. Lhal jsem jim. Lhal jsem vám všem. Tohle jsi chtěla slyšet?"ohradil se na ní. ,, Není čas na debaty, pojď."

,,Proč, Loki? Proč bys lhal vlastní rodině? "

,,Není to moje rodina!" zakřičel. ,,Tesseract je mocná zbraň, můžu ji použít na cokoliv. Můžu s jeho pomocí vytvořit novou říši a vládnout jí bez omezování a věčného hašteření s Ódinem!"

Val Lokiho slova zaskočila. Celou dobu je všechny podváděl. A proč? Aby si vyplnil své sobecké cíle. 

,,To nemyslíš vážně...řekni, že ne... prosím." 

,,Myslel jsem, že mi rozumíš, Val.... že je mezi námi nějaké pouto....Ty a já, můžeme spolu vytvořit novou budoucnost, copak to nechápeš?"

,,Ne, Loki, chápu to naprosto." řekla Val s klidným hlasem. 

,,Byla jsem tak hloupá....Myslela jsem, že jsi jiný...." posmutněla. Val se otočila k Lokimu zády.

,,Val?" zavolal na ni Loki.

Val se rozběhla od Lokiho pryč. Za sebou slyšela už jenom jedno zavolání svého jména.


Princ z AsgarduKde žijí příběhy. Začni objevovat